Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Máte úžasné děti. Já chtěla takového rošťáka a jednu princeznu. No nemám nic. Neplodnost je mrcha.

Ale mám hned vedle neteř a synovce. Akorát neteř není princezna, ale spíše rošťák a synovec není ani rošťák ani princezna. ;-D To je život.

1 0
možnosti
Foto

Ogaři jsou podle fotek zdraví jak řepa. Ostatní je podružné.

1 0
možnosti
Foto

Přála jsem si malou princeznu a také ji mám, jen je to spíš vyvedák než princezna. Šaty s volánky, bílé ponožtičky s krajkou, bílé lakovky no a mezi těmi volánky a ponožtičkami sedřená kolena, modřiny, časem rozseknuté oční víčko, zlomený palec na noze, nakonec jsem byla ráda, že se nehoupe na lustru . . . . a k tomu jsem poslouchala, ty se máš, že máš holčičku, to si užíváš, to není jako s klukama. Jedině moje máma říkala, jen si to užij, dobře ti tak, aspoň víš, jaké to je. Ale neměnila bych. :-)

4 0
možnosti
Foto

Kačí, tohle by si měly přečíst všechny ženy a dívky, které se chystají založit rodinu. Napsala jsi to parádně!!! A samozřejmě i nafotila. :-) Ale ty čtenářky by hlavně měly ve čtení dojít až na konec, protože ten je ze všeho nejlepší!!!

3 0
možnosti

P98e73t86r 33L14o25r76e42n97c

22. 9. 2021 18:31

Tak ještě osud zkuste.;-)

Strýc měl nejdříve tři príma holky a nakonec k tomu i čtvrtého potomka - vytouženého syna.

1 0
možnosti

Nojo, muj stryc to s tetou take zkouseli, tak ze jsem mel 6 sestrenic.

2 0
možnosti

I12v49a 70M50a58r16k14o52v74á

22. 9. 2021 11:35

Tyhle fotky budou navždy zlatým fondem vašeho rodinného archivu. Taky se teď takovými fotkami kocháme :-), a tu komplet zablácenou máme i od dcery;-D.

2 0
možnosti
Foto

Moje máma si pořád maluje, jak si posadí vnoučátko na klín a bude mu číst pohádky. Jediná holka ovšem preferuje koupání v kočičím pítku a následné vyválení v písečku.;-D

3 0
možnosti
Foto

ještě není všem dnům konec...:-)

2 0
možnosti

Krásné a šikovné děti!

1 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)