Diskuse

Pere pračka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Zajímavý článek, ale přijde mi, že je hlavně o lenosti. Autorky i jejího manžela. Jsem muž co klidně vypere, prádlo pověsí a po usušení ho pravidelně poskládá a uklidí. A já i moje žena tvrdíme, že opravdu nepereme, ale pere pračka. A když pračka pere, máme vždy víc, než 2 hodiny času dělat něco jiného.

0 0
možnosti
Foto

Jéé,to by mě nenapadlo, že to někdo pochopí i takhle. Víte-dokud jsem žila sama, nebo s partnerem, tak o podobných stescích nemohla být řeč. To je úplně jiná liga. Momentálně peru pro pět lidí(o tom byl i článek), a to je opravdu zápřah. Ani bych Vám nepřála to zažít. Jen to třízení prádla dle velikosti dětí-umíte si představit, že máte celou hromadu různě velkých triček, bodyček, punčocháčů, overálků, ze kterých navíc děti průběžně vyrůstají,takže je musíte obměňovat a nahrazovat novými? Neperete jednou začas,ale furt. Často několik praček za sebou. Je opravdu potřeba hledat způsob,jak si to co nejvíc ulehčit,jinak z toho zešílíte.Je to nekončící práce. Víte, kdybyste si zkusil třeba jen jeden jediný týden prát pro takhle velkou domácnost, snad byste už nikdy nepoužil pojem "lenost".To mě vážně zamrzelo;-(

0 0
možnosti
Foto

R^ Dám to přečíst manželovi :)) jistě tě škrtne ze seznamu sympatických žen :))

1 0
možnosti
PF

Nebyla jste náhodou v pořadu : ČTYŘI V TOM?

Jinak supr

1 0
možnosti
DT

R^ Wow, dobře to máte vymyšlené, všechna čest! R^ Perfektní systém.

:-) Já jsem ráda už za to, že donutím ty svoje chlapy, aby donesli prádlo k pračce a vysypali to tam.

Mimochodem, jedno velice horké téma: pohozené ponožky. Muži si prý tímto označují teritorium. A dělají to napříč politickým a vzdělávacím spektrem (když mě kdysi žena mého profesora odchytila a začala na téma ponožky, nestačila jsem lapat po dechu). :-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-Dnejspíš o ponožkách sepíšu blog:)))

0 0
možnosti
Foto

Líp bych to nepopsala. Bod 4 se mi líbí, mám to podobně. A roznos prádla nesnáším. Už mám dospělé dcery, tak nemusím. Jupíí. Ale manžela s klidem pošlu někam....když hledá svůj oděv , který někde pohodil. Se slovy kde jsem mu to zase dala. A ono už je to voňavé ve skříni.;-D Děkuji za super blog. R^

1 0
možnosti
Foto

To mám radost, že je to všude stejné:)

1 0
možnosti
Foto

Máte krásný výhled při věšení prádla. Věšení mě baví - jsem venku, na vzduchu, jedním okem koukám na motýly i ptáky. Miluji vůni na slunci usušeného prádla. A nežehlím, i když to mě jakž takž bavilo, jen se to časem projevilo jako časově příliš náročné. Mám u šňůr stůl a hned skládám a třídím... Ale jinak je Váš systém dokonalý. Smekám a R^

2 0
možnosti
Foto

Já nad tím taky přemýšlela, že bychto prádlo rovnou ze sušáku skládala, když je tam venku tak hezky. Ale děti mi zatím dovolí sotva to prádlo pověsit a sundat, zkusím to praktikovat, až budou starší:) Děkuji a zdravím:)

0 0
možnosti
Foto

R^Vtipné a výstižné. U nás taky pere pračka:-).

U známých jsou ještě o krok napřed, protože pán povídal, že vždycky někde doma položí špinavé tričko a za pár dní, úplně nečekaně, se to samé tričko nějakým kouzlem objeví čisté a vyžehlené u něj ve skříni;-D;-D.

1 0
možnosti
Foto

J89a73n94a 14M21a76j34o82v27á

10. 7. 2018 19:19

A...tak v tomhle jsem dokázala být vytrvalá. Volně poházené oblečení jsem shrnovala na jednu hromadu a tam prostě zůstalo...peru prostě to, co je v prádelním koši a nic jiného :-)).

Jinak si naopak užívám...občas z toho mám až "Vánoce". Pere pračka, suší sušička, myje myčka...těsto hněte pekárna..boží.

Jinak ten shoz je geniální nápad a výhled máte opravdu božský. Jo. A levandulí není nikdy dost :-)

2 0
možnosti
Foto

;-DMusím říct mamce, že je málo tvrdá. Doteď sbírá poházené načaté svršky, kdykoliv se některá z nás chvíli zdrží doma. Něco si necháš bokem, že si to ještě vezmeš, otočíš se a je to na sušáku.

1 0
možnosti
JS

Asi jsem trošku chlap ;)

Když cpu prádlo do pračky, můj muž mi říká:

"Už zase žena dře."

"Nedřu, dřít nechám pračku."

Ale možná to je tím, že jsem syna i bývalého manžela "oprala" v pračce Romo, máchala ručně. Ráno jsem začala, odpoledne končila. Bývalý manžel nepomáhal - prala "pračka".

Současný muž pračku umí obsloužit. Občas mi sice něco sem tam obarví, ale beru to jako malou (velmi malou) daň za to, že - umí s pračkou, umí s žehličkou, umí uvařit. A jsem neskonale vděčná, že nemusím stále dělat všechno jenom já :)

Vám držím pěsti pro štěstí - ať Vám neubývá elán a humor! :)

1 0
možnosti
VV

Mladsi svinacek zil nejakou dobu s pritelkyni, odbornici na prani. Po case bylo jejich obleceni takove zvlastne nafialovele barvy.

2 0
možnosti
Foto

Ano, pere pračka, ale i tak je práce kolem prádla dost.;-) Koše má máma, teda jen tři - na světlé, na tmavé a na ručníky a povlečení. Bohužel máme každá jinou hranici mezi "světlé" a "tmavé", tak při mém delším výskytu doma prská. A taky je v obou koších průběžně jemné, které se stejně musí vybrat.:-)

1 0
možnosti
VV

I u pradla?

Zatim znam jen ze dva kohouti na jednom hnojisti a dve zeny v jedne kuchyni se nesnesou.

A vy na mne jeste s pradelnou. ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)