Diskuse

Pere pračka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Tak plusove body nedostanu, protoze co, s cim, a pri jake teplote prat je nad muj muzskej mozek.

Ale mycku nadobi jiste nevymyslela zadna zena a je jiste primo predestinovana pro obsluhu muzem.

Jeste nikdy se mi v ni zadnej talir, hrnec ci pribor nesrazil, ani neobarvil.

2 0
možnosti
Foto

Ale něco rozbít se mi v myčce už podařilo:)))

0 0
možnosti
VF

Syn zoufale hledal pětitisícovku, chyběla mu v pokladně. Vrátila jsem mu ji krásně vypranou, naprosto nepoškozenou. Měl ji v kapse pracovních kalhot, zavazela při žehlení.

Máme dobré pračky i bankovky.R^R^

2 0
možnosti
Foto

Njn, před érou automatických praček ovšem praní prádla připomínalo vojenské manévry.

Roztříděné prádlo se nejdříve namáčelo, pak buď vyvářelo v kotli (len a bílá bavlna) nebo drbalo v neckách na valše (jemné pouze v ruce), pěkně kus po kuse, později valchu nahradily jednoduché vířivé pračky (zvlášť byla ždímačka, vzpomínám na fascinující značku Perla, která když se dobře nevyvážila, legračně poskovala, takže jsme ji museli, než se srovnala, pevně držet..... což ovšem bylo snazší než třeba ždímat cejchu ve dvou). Máchalo se kus po kuse v neckách nebo ve vaně (na vesnicích v potocích), a to stále dokola, dokud voda nezůstávala čistá. Na venkově se bělilo rozložením prádla na slunci, což ve městě nešlo. Byla to fakt otrocká dřina, protože s jednotlivými vodou nacucanými kusy prádla se muselo neustále manipulovat (přenášet z nádoby do nádoby, míchat). Aby vůbec mohla začít prát, musela si moje maminka v Praze (!) donést v kýblích vodu od ruční pumpy na křižovatce ulic, nasekat polínka a zatopit pod kotlem (domy měly své prádelny, často ve sklepě, na jejich použití byl pořadnaík). Té vody byla opravdu spousta.

Zlaté automatické pračky, i když se neumějí samy obsloužit. Jsou to tiché a skromné dříčky. No a z některých lze čisté prádlo vyjmout už i suché. Zázrak ;-D

7 0
možnosti
Foto

To je něco, co si vůbec nedokážu představit. Minutu ticha za všechny ženy, které to přežily!:-)VámR^

3 0
možnosti

Bezva napsané. A opět skvělé nápady.

"Model"...pere pračka, mám doma, takže přesně vím, o čem, Kateřino, píšete.

A obsluhovat pračku manžel, pro jistotu, nechce umět:-D

4 0
možnosti
Foto

Katko, skvělé! Naprosto vyčerpávající a vtipné. R^

4 0
možnosti
MS

Jak se vám v tom umyvadle myje ? Já bych se z něj opupínkoval. :-)

1 0
možnosti
Foto

Překvapivě báječně. Je ve výšce klasického umyvadla, jen ta podesta okolo něj je níž. Nejvíc ho oceňuju s dětmi, víte, jak bezvadně se v něm omývají, když se pokadí? Nohama si stoupnou na rovné a zadek strčí pod kohoutek. Určitě doporučuju všem,co mají malé děti:))

2 0
možnosti
Foto

;-DR^ty Tvé vychytavky jsou geniální.

Mám také určitou představu,co nezapomenout při plánování baráku,ale komín na špinavé prádlo mě tedy nenapadl:-)

btw.v půlce srpna budeme na Moravě a brousit okolo Zlína,chystáme se i do Zoo Lešná. Bylo by možné tam někde poznat i zbývající členy tvé smečky?;-) Napíšu ti message.

2 0
možnosti
Foto

určitě se ozvi, ZOO je super, budu dělat průvodce:)

1 0
možnosti
JH

J56a40n 68H80u98r63k71a

10. 7. 2018 8:19

;-D absolutně máte pravdu pračka bez ženy a generace mužů jsou ztraceny pochopit tento rituál i s návodem...návod na ženu by ovšem také nebyl k zahození;-D

2 0
možnosti
Foto

Bezva napsáno. Ale není chlap jako chlap. Musím se přiznat, že ve fázi absence mé ženy doma jsem pračku zn Ariston podrobil pečlivému studiu a po půl hodině jsem byl schopen pochopit, který knoflík nastavit tak, aby byla funkční a vyprala. Dokonce jsem byl mile překvapen, že se stroj spustil, šuměl, klepal atd.

Po skončení jsem hrdě otevřel okýnko. Celý konvolut byl prosypán bílými útržky, což byl - jak jsem později zjistil - jeden zapomenutý papírový kapesník.

Obíračka trvala cca další hodinu.

Poučení z krizového vývoje: neperu, nežehlím...

5 0
možnosti
Foto

ty kapesníky jsou u nás docela pravidelné a to neperu já, ale má drahá polovička.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)