Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mluvíte jako moje děti, to je krásné přirovnání.R^

2 0
možnosti
Foto

Mě se to taky strašně líbilo, já si díky tomu uvědomila, jak se asi děti při učení mateřštiny cítí. Jak kolikrát jen tak koukají a mlčí a mě nikdy nedošlo, že vlastně proto, že nerozumí,nebo nemůžou najít to správné slovo, co by chtěly.V tomhle je ta zahraniční zkušenost naprosto úžasná. Kdykoliv teď se svými dětmi mluvím, tak si představuju, jak přemýšlí a tvoří z toho mála, co zatím umí, ty správné výrazy. Hodně se v nich poznávám:)

2 0
možnosti
Foto

Děti ale nebudou mít tu složku "vypadám jak blbec".;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)