Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

On byl problém, že v té době šel Aliexpress úplně mimo mě, a praktiky firem, které z něj zboží přeprodávaly, taktéž. Já si prostě objednala oblečení z českých stránek a vůbec mě nenapadlo, že se to poveze až 6 týdnů z Číny. Byla jsem prostě příšerně naivní. Ale jak píšete-osobní zkušenost k nezaplacení:)))

0 0
možnosti
ZS

Zkušenost k nezaplacení. ;-D

2 0
možnosti
JJ

Někde na webu je galerie, kde ženy dávají fotografii inzerovaného oblečení a toho co přišlo. Je to velká legrace, kdyby si člověk neuvědomil, že za ten šunt zaplatily. A k tomu že byly uvedeny v omyl, že objednané zboží bude vypadat jako na propagační fotografii. Bohužel už nevím kde to je.

Připomnělo mi to doby papírových katalogů. Kdy mi ho máma přinesla se slovy, najdi si něco za ..., budeme mít levnější poštovné. Neměla jsem nikdy postavu ala prkno, ale tam to tak vypadalo. Hloubala sem jak to nabízené oblečení bude vypadat na mé bokaté a prsaté postavě a něco vybrala. Mám dost velkou představivost a tak se mi většinou povedlo vybrat správně.

V práci potom holky, kde jsi to koupila... Když jsem řekla, kde, tak reagovaly, že to viděly také, ale nic takového tam neviděly. No neviděly, ono to prostě na tom prkně nevynikne. A střih udělaný na mou postavu na té rovné divně visí a vypadá ošklivě i v nabídkovém katalogu.

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem to kdysi viděla(tu galerii nepovedených nákupů) a moc se mi to líbilo;-D

0 0
možnosti
Foto

Kačko, žhavé téma, které platí stále. Vždycky mi do mysli naběhne film s Hanzlíkem "no nekup to, když je to tak výhodný";-D

Moc zdravím, KačkoR^

3 0
možnosti
Foto

Jíťo, leží mi v hlavě, co je to za film? Asi jsem ho viděla, ale název si nepamatuju8-o Zdravím a díkV

0 0
možnosti

To byla tedy super koupě!:-)))

Ach jo. Oni ti šmejdi hrají na to, že to na fotce nevypadá tak blbě, jaké to je v reálu.

Možná se podívat na hodnocení toho eshopu na netu.

Ale Vám stejně sluší všechno, Kateřino! :-)

3 0
možnosti
Foto

No já byla dost v šoku, když jsem si ted po roce ten eshop vyhledala a mají tam spoustu spokojených recenzí. To by mě zajímalo, kdo je píše, jinak nevím...8-oVám děkuji a zdravím.

0 0
možnosti
JZ

No musím přiznat, že jsem před měsícem taky naletěl. V Dubaji. Nádherný obchod s kosmetikou, jakých je tam k vidění spousta. Nevím jak se jmenoval. Ale tenhle měl black friday. Všechno zlevněno zhruba o 75%. U všeho cedulka s původní a novou cenou. Samozřejmě v prodeji i světoznámé značky parfémů za skoro deset tisíc. Plno lidí, fronty u pokladny, personál lítal kolem každého zákazníka a srdnatě nabízel mnoho parfémů k přivonění na papírových proužcích. Tak jsme si s matkou řekli, že si taky něco koupíme. Já jsem osobně parfém nebo voňavku v životě nekupoval, ale už jsem delší dobu pomýšlel na to, že by nebylo špatné mít doma nějakou pěknou vůni na zvláštní příležitosti. Tak jsem tam koupil nějaký Davidoff za 450 korun, z původních 1800. Matka taky něco v podobné relaci. Samozřejmě když jsem pak na hotelu v pokoji na internetu ověřoval, za jakou cenu se parfém skutečně prodává, ukázalo se, že asi za šest stovek u nás běžně. U matčina parfému tatáž situace. Musím říct, že v jednu chvíli mě v tom obchodě napadlo ověřit si cenu na internetu, jako to dělám běžně když kupuju něco, o čem nemám přehled. Ale jednak jsem tam neměl žádný místní net na mobilu a hlavně jsem parfumerii v tak seriózním městě jako Dubaj, kde se lidi v tomto zboží asi vyznají více, prostě nepodezříval z toho, že by se uchýlila k tak starému a do očí bíjícímu triku, který si u nás dovolí tu a tam nějaký supermarket nebo e-shop u některých kusů zboží. Ale zase jsem o něco chytřejší. A navíc jsem na tom parfému přece jen nějakých cca 150 korun vydělal:-)

2 0
možnosti
MH

Nenaletěl jste, nakoupil jste za retailovou cenu. Nebo myslíte, že se ta kamenná, vyšperkovaná prodejna zaplatí sama. Ano, obchodník potřebuje prodat a tak vás zpracuje, ale to, že to můžete někde na internetu koupit levněji není žádné "naletění". Navíc, v přímém prodeji si můžete zboží prohlédnout, zde dokonce očichat. Z internetu vám může přijít něco zcela jiného a reklamaci vám po otevření lahvičky vzhledem k povaze produktu nemusí uznat. Pokud dobře počítám, rozdíl ceny jste měl max něco přes 100 Kč, při započítání poštovného. nevím, ale přijde mi to malicherné to nazývat naletěním. Koukal jte se také, kolik stojí stejný parfém v běžném obchodě u nás, nebo dokonce v centru Prahy?

0 1
možnosti
AM

Jste vtipná :-) zlepšila jste mi den.

(Oblečení přes internet nakupuji jen od firem, kde znám kvalitu a není problém s vracením - Orsay, Tchibo, eobuv ...)

2 0
možnosti
MH

Hm, říká se tomu dropshipping. Firma je klidně česká - tedy někdo to doma dělá z obýváku, objednává zboží u dodavatele a ten přímo, nebo přes distribuci posílá zboží přímo z Číny nebo jiné země původu. Pravda, prodávat takhle oblečení je podnikatelská sebevražda, protože procento vráceného zboží je vysoké z proncipu. Nicméně asi jako chlap moc nechápu smysl článku. Upozornit na to, že vám zrovna objednané zboží neseděleo a prodejce se zachoval jako slušný obchodník a peníze vám vrátil, ale přesto jste se ho rozhodla vyplísnit na blogu? Nebo mi něco uniklo?

0 0
možnosti
Foto

Vy toho obchodníka obhajujete jako slušného, když i rok poté inzeruje stejné šmejdy a ještě za vyšší cenu? Navíc s cedulkou "novinka"? Řekla bych, že Vám uniklo tohle. Před tím rokem jsem z vyřízení reklamace byla mile překvapená, přesto ve mě hlodala potřeba varovat ostatní, aby konkrétně toto zboží nekupovali, protože jde opravdu o otřesnou kvalitu, která nemá s fotkami na netu nic společného. Neudělala jsem to, možná jsem si myslela, že proběhne ta podnikatelská sebevražda. Leč, obrázky z daného obchodu na mě vesele blikaly po celý rok a ve mě to prostě nyní dozrálo. Rozhodla jsem se o to podělit s ostatními. Nevidím na tom nic špatného. Obchodníky bych jistě mohla nechat spáchat vlastní sebevraždu (minimálně jim patří palec nahoru, že se i přes mizerium dodávaného zboží drží stále nad vodou), ovšem přijde mi to nefér vůči lidem, kteří objednají a čeká je stejné rozčarování, jakým jsem si prošla já. Nemyslíte, že by se o takových věcech mělo nahlas mluvit? Nebo doporučujete pro každého osobní zkušenost?

6 0
možnosti
Foto

J45a37n63a 17M27a43j17o33v78á

26. 11. 2019 11:59

Jo, "čínské" nákupy, to je jedno velké dobrodružství :-)))

2 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)