Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Asi jste měly jet po té D1. Jenže to člověk nikdy neví.:-P

2 0
možnosti
Foto

Máte recht. Kdybyste jela s RegioJetem nebo Leo Expressem, tak se to trakční vedení nestrhne a jste v cíli včas.

4 1
možnosti
Foto

Včas ne, ale s přístupem personálu i společnosti bych možná byla spokojenější. Těžko říct. Každopádně České dráhy péči o zákazníky nezvládly.

1 0
možnosti
EH

Zážitek nepříjemný, akorát nechápu, proč to zdůrazňování, že šlo o České dráhy? Má někdo podobnou zkušenost s jinou společností a jiným výsledkem?

Jediné, co bych kritizovala, je že neměli připravenou ani vodu na takové dlouhé stání.

Problém je, že dopředu nikdy nevíte, jak dlouho se to bude opravovat. Doufá se, že maximálně hodinu a že to bude v cajku.

Na dálnici jsme nedávno stáli kvůli spadlému vedení. Možnost úniku nulová, připravenost řidiče nulová. Holt pech.

PS: S ČD nemám nic společného, jenom mi připadá, že jako polostátní podnik je to spolu s Poštou otloukánek a vše špatné se zveličuje.

1 2
možnosti
Foto

Nemyslím si, právě naopak. Chci zdůraznit, že šlo o České dráhy a nepoškozovat tak ostatní dopravce. Ti totiž možná jednali se svými zákazníky jinak. Já mluvím konkrétně o přístupu těch, u kterých jsem si službu zaplatila. Stačila voda a lepší komunikace. Náhradní jízdenka, omluva. Z jejich strany nic...

6 0
možnosti
LV

Nehody se stávají. Nejen na dráze, často i na silnici. Jejich charakteristickou vlastností je, že nikdo dopředu neví, kdy a kde se stanou. Takže jaksi nelze očekávat, že 5 minut po nahlášení nehody u vlaku přistane flotila autobusů náhradní dopravy a vše posviští jak na drátkách.

Na druhou stranu chápu, že to jednoho pořádně nadzvedne. Ve čtvrťáků na VŠ jsem jel na zkoušku a vlak měl zpoždění 26 hodin. Také stržené vedení, námrazou. Mezi Brnem a Prahou tenkrát nejelo vůbec nic celý jeden den.

0 0
možnosti
Foto

Akci do pěti minut nečekám. Ale aby nebyli schopni během tří hodin zajistit ani obyčejnou pitnou vodu, tak to už tolerovat odmítám.

8 0
možnosti
PK

Zažil jsem podobnou situaci, poučení, pasažer je až na posledním místě a je úplněěěěěěě jedno, jestli jde o ČD,nebo SZDC....

3 0
možnosti
PD

Brecite sice s nadhledem, ale na spatnym hrobě. Koleje a vedeni nepatri CD, ale szdc, které taky odbavuje vlaky a vše okolo vcetne nahradni prepravy. Prostě nehody se stavaji a na tak pretizene trati je to problém.

3 1
možnosti
SL

Líbíte se mi ;-D;-D;-D;-D;-D.

Problém není u ČD, ale SZDC ...

Jenže jízdenku zaplatili u ČD a ti už nemusí dělat NIC (ani preventivně, pro rychlé řešení problémů). A proč by měli prodlužovat celodenní jízdenku, když byla vina na straně SZDC !

Možná proto, aby zákazníci příště použili jejich dopravu ;-D;-D;-D.

5 1
možnosti
ND

Psané předčilo moje očekávání...

S dráhami mám svoje nezapomenutelné zážitky z minulého století.

Před Prahou jsme stávali vždy, hoďka sem hoďka tam, hodinová zpoždění samozřejmost, ale tohle, tak tohle je unikum. České dráhy se prostě v tom čurbesu zdokonalily, století nestoletí...

14 0
možnosti
JH

J32i44r10i 31H56l40a74v83a

18. 7. 2021 23:29

Vtipny, zabavny, a poučný. Díky

9 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)