Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Nádhera! Nejvíc se mi líbí ta fotka s uklizeným bytem, svíčkama a atmosférou, focená o půlnoci když děti spí. Alespoň tak by to bylo u nás. :-)

Krásné vánoce, nenechte si je zkazit ničím. R^:-)

2 0
možnosti
Foto

ano, tou se kochám po zbytek dne:))) Krásné svátky přeju:)

2 0
možnosti
Foto

A jednou ta mláďata vyrostou a člověk na ta jejich léta dětství, kdy byl permanentně v poklusu, se slzou v oku vzpomíná.;-)

Moc príma blog, krásně jsem si zavzpomínala na tu domácí idylku, když byly děti malé.

Přeji Ti a Tvojí rodince krásné svátky.R^:-)V

1 0
možnosti
Foto

já tomu věřím, že na to budu s láskou vzpomínat;-D;-D;-D

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
6 0
možnosti
Foto

děkuju za tip-děti zatím staví bunkry, hromady jim z toho vznikají spíš samovolně. Vyzkoušíme, nafotíme;-D Přeji hezké svátky:)

1 0
možnosti
ES

E83v72a 24S35á66d52e16c51k58á

13. 12. 2020 22:18

Skvělý blog! Hned u první fotky jsem "vyprskla" smíchy! Připomnělo mi to garsonku. Bordel v bytě, šťastné dítě!!! Ale, ne, máte to nádherný. Prostě rodinné štěstí!!!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Náhodou jste si s tím nepovedeně vypadajícím perníčkem dobře poradili.;-D Proti tomu ležení v kuchyni mi psí kost přijde v pohodě.;-)

1 0
možnosti

Katko, dlouho tu Váš blog nebyl, ale tenhle opravdu potěšil. Taková normální rodina. Je bezva, že se fakt nenudíte:-)))

Tak pěkné vánoce s klukama!

6 0
možnosti
IM

I32v46a 21M60a58r57k29o56v21á

13. 12. 2020 20:29

Vidím tvůrčí domácnost a šťastné děti:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Tohle už mám za sebou, teď už víceméně stačí nechodit do jejich pokojíků. A máte to tam krásné i s tou člověčinou! R^

1 0
možnosti
Foto

I když jsem měla jenom dvě děti často to bylo u nás stejné. To pochopí každý. Super blog. V

2 0
možnosti
Foto

Já jsem pořád ještě nepochopila, kdy jsi stihla napsat tu druhou knihu.;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)