Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
6 0
možnosti
JB

J41i67r21i 97B25o33r

26. 11. 2019 11:14

R^ Jen tak na okraj Vietnamci používají latinku.

2 0
možnosti
Foto

Vrácení peněz a vůbec možnost komunikace ... je ještě ta dobrá varianta :)R^

2 0
možnosti
Foto

Právě, taky jsem si říkala, že jsem ještě dopadla dobře;-D;-D;-D

1 0
možnosti
FD

Ti-Ping se jenom řehtá.

2 0
možnosti
KT

Vy jste nějaká vybíravá. To mně přišel stan, který stál sám od sebe a nepotřeboval ani tyčky. Taky "česká" firma. Já stan vrátila a zaplatila jen dvoje poštovné, kamsi do p...

3 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

;-Dtak to je taky skvělá historka:) A děkujuV

0 0
možnosti
Foto

Jak říká naše moudrá hlava státu: "Čína jede....".

A co máš proti pytlovině? Vždyť je to dovoz....

Jinak karma za pobavení.

5 0
možnosti
Foto

Díky Tome. Máš pravdu, příště to promyslím;-D;-D;-D

1 0
možnosti
MH

Katko, já se tak nasmála, až mi tekly slzy.

1 0
možnosti
Foto

Barva čerstvě namíchaného kapučína? Zdá se, že mám něco s očima.;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Kdoví, jak vypadá kapučíno v Číně, že jo...Třeba je chyba na naší straně...;-D

2 0
možnosti
HM

Zrovna ty šedé šaty Vám seknou, ty jste vracela také?

Jinak já si takhle objednala kabelku, když přišla, tak smrděla chemikálií jako čert, ani po týdnu nevysmrádla, tak letěla do popelnice...

2 0
možnosti
Foto

Hani děkuju-ano, na té fotce ty šedé nevypadaly tak zle, a to proto, že jsem se snažila napodobit postoj té modelky z obrázku. Jak jsem si stoupla jak normální člověk, vypadala jsem opět jak v pytli. Rukávy krátké, celé nějaké těsné, materiál nepříjemný. Vrátila jsem je též, ale fotku mám s nima hezkou, to zas jo;-D;-D A kabelku si umím představit, ale škoda jí, nějaká funkce na odpuzování by se jí třeba našla...

0 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)