Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jen pro doplnění - nůžkama se dají stříhat i vlasy sourozenců :-) .

2 0
možnosti

No, nemůžu si pomoct, ale já tu nevidím žádný ráj pro děti, ale peklo pro všechny. Zajímalo by mě, kde vznikla ta představa že nechat děti devastovat věci je rozvíjí. Ne, že by moje děti nikdy nic nezničily, ale že bych nad tím plna hrdosti a nadšení takto jásala...

0 2
možnosti
Foto

Dobrá den paní Ivano. Já ale nikde netvrdím, že děti nechávám devastovat věci v rámci jejich rozvoje.Ani, že bych na to snad byla nějak hrdá. Možná to ve vás evokovala ta poslední fotka s dýní-ano, nad tou jsem nakonec mávla rukou s tím, že děti si jí vyzdobily po svém. Ale jinak jsem zásadně proti ničení věcí, blog byl ovšem přímo zaměřený na to, že s dětmi to nemůžete mít pod kontrolou. Ozvalo se mi docela hodně maminek, které byly vděčné, že jsem blog napsala, protože se přestaly sžírat pocitem, že takhle "nevychovaně" se chovají jen jejich děti. Já myslím, že na to výchova má pramalý vliv-o tom jsem také psala-každé z mých dětí je úplně jiné a přitom jsou vychovávány stejně. Jedno opakovaně čmárá po věcech a ať dělám, co dělám, prostě tomu nejsem schopná zabránit. Nejásám nad tím, jen to sdílím s ostatními a někteří se v tom poznávají,tak jim to udělá radost. Hezký večer, s pozdravem Kateřina:-)

3 0
možnosti
Foto

R^ Ano, chápu! A měla bych, Katko, jeden odstrašující příklad, kdy kamarádka před pár lety řešila neuvěřitelnou chlapeckou hru. Její dva kluci se vždy na chvíli separovali a hráli hru na pálení. Do velkého popelníku si v domácnosti vždy vybrali "něco", škrtli zapalovačem a zkoumali, jak to hoří. Byli tím tak posedlí, že to dělali až do puberty.

1 0
možnosti
Foto

Jsiou i zeny, ktere by byly vdecne za pomalovany nabytek izdi, ne nejsem balzen jen mi prozatim dite nebylo doprano.

1 0
možnosti
Foto

Přeji Vám, ať se zadaří. V Ale možná pak budete mluvit jinak;-D

0 0
možnosti
Foto

Kdo si hraje nezlobí ;-DR^V

1 0
možnosti
Foto

Když děti dospěly, nezbylo než vyměnit veškerý nábytek (a pochopitelně vymalovat, což není nic neobvyklého). Ale vyrůstaly šťastné, tak si myslím, že ta nemalá investice měla smysl.

1 0
možnosti

Děti jsou něco jako plyn. Ten totiž zaplní každý prostor, který mu dáte k dispozici. Když dětem povolíte třebas ložnici, netrvá to dlouho a je tam všechno rozházené a poznamenané jejich přítomností. S tím je nutné se smířit a uváženě před nimi některý prostor uchránit.

2 0
možnosti

J40i35ř13í 24H38r75b36e21k

9. 2. 2019 18:32

Tak bordýlek přes den udělat můžou, ale měli by mít zafixováno, že to potom večer budou muset uklidit.;-)

0 0
možnosti
Foto

Nojo, ale ta fixace stojí strašné úsilí, musíte to toiž s nimi sám pravidelně ulízet, což může být při více dětech docela záhul, jelikož jsou obvykle různě staré, a tudíž nějaká synchronizace nepřichází v úvahu.

1 0
možnosti
Foto

Já si moc dobře pamatuju, jak strašně velké bylo pokušení bílých zdí...prostě sem je MUSELA pokreslit. No vidíš, stala jsem se výtvarnicí. Moje děti měly totéž nutkání - a vidíš, z Jakuba je malíř a Terezka taky maluje, přestože j to na rozdíl od Jakuba neživí. Závěr? Všechno je k něčemu dobrý a kreativní děti jsou nejvícV

1 0
možnosti
Foto

Také si říkám, že to bude mít snad pozitivní následky v nějaké významné budoucí seberealizaci, až vyrostou:)Něco ve směru Zajícových by se mi líbilo:)

0 0
možnosti

Detstvi nasich deti, to uz je davno. Tenkrat jsme porad neco a nekde predstavovai. A kdyz kluci dostali svuj detsky pokoj, deda jim privez starou velikou kredenc, aby si meli kam uklizet hracky. Taky to nejak moc nefungovalo.

Ale jednoho dne jim privez a stetce a zbytky barev, aby si sve chlivecky na te kredenci vyzdobily..A taky zbytky roli ppiru z nakladatelstvi, takze podlaha zustaöla nastesti nevyzdobena.

1 0
možnosti
Foto

Já už se těším na letní teploty, kdy budu moct tu jejich seberalizaci přesunout mimo dům:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)