Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc hezké,Kačko a Filípek v traktoru boží! Nebo je to Jonášek?;-D

1 0
možnosti
Foto

To je Matýsek;-D;-D;-DAle je to focené loni v létě, to mu bylo 2,5, tak mate tělem:)

1 0
možnosti
Foto

R^A "nestěžuj si, ty to máš nový, holky maj máloco novýho, všechno po tobě". ROK jsem byla poslední ze třídy, kdo neměl mobil. I matky samoživitelky na něj dětem uškudlily. Tahání beden za 36Kč na hodinu, z letních brigád nekoupeno nic pro radost, aby bylo na skripta, všechny zkoušky v jednom outfitu... Až jsem si pak připadala blbě, že mám.;-)

4 0
možnosti
Foto

Utratit stovku, to jde jedna dvě. Ale vydělat stovku...Klári,ToběR^

2 0
možnosti
VV

Snacha je nejmladsi z peti sourozencu. A tak vnucka dostavala od 4 tet a dvou babicek rok co rok panenky. Od dedu a strejdu ruzne plysaky a spoustu dalsich hracek. Kdyz jsem se o tom jednou bavil s kolegyni, rikala: Ale takhle si k zadne z nich nemuze vypestovat ten spravny cit.

2 0
možnosti
Foto

Chudák dítě8-oAle zas chápu příbuzenstvo, že chce udělat radost. No, bez domluvy mezi dospělými to nepůjde:(Děkuji za komentář a zdravím.

1 0
možnosti
Foto

J16a56n57a 68M24a42j97o30v89á

28. 12. 2018 19:07

Vždycky si ráda počtu, ale dneska, Kateřino, obrovská karma. Jakmile člověk ztratí tu možnost toužit (a občas i marně) a užívat si získaného, k užitku to prostě není. Jak jinak see taky mají děti naučit, že v životě nejde všechno snadno. Že se "jednotky života" prostě nedají koupit v supermarketu.

Děti by měly toužit a měly by si občas něco zasloužit a muset se k tomu touženému "doštrachat" i s použitím vlastních sil.

Jsem moc ráda, že jste o tom napsala. Už jsem se bála, aby to vůbec ještě někdo (kromě odborníků) vnímal.

12 0
možnosti
Foto

Jani děkuju:) Popsalas to přesněR^V

0 0
možnosti
Foto

Kačko, něco o tom vím, já nejmladší ze sedmi dětí. O to víc jsem si všeho vážila a vážím dodnes. Potěšilo mě, když nám snachy před Vánocemi kladly na srdce...babičko, dědečku, jen jednu hračku!;-)

Zdravím na kotáryV

1 0
možnosti
Foto

Ze sedmi8-oKlobouk dolů, panečku, to je rodina!My se taktéž rozmnožili do všech stran, a tak rodinná setkání nazýváme tsunami;-D;-D;-DZdravím a děkujuV

1 0
možnosti
Foto

Tak to je moc pěkný.R^ A to jste, Kateřino, mladá holka proti mně! Já sice vyrostla v rodině, kde jsme měli relativní dostatek, ovšem rodiče byli moudří.Jediné, čeho jsme měli velký nadbytek, byly knihy

4 0
možnosti
Foto

Nadbytek knih, to je velká paráda. To by se mi u vás líbilo:-)Zdravím a děkujuV

1 0
možnosti
DT

R^Ano. R^Jako vždycky - krásné!

2 0
možnosti
Foto

Kateřino, vůbec nemám strach o to, že by Vaše děti vyrostly s nějakým deficitem. Popsala jste skvěle i mé pocity, mé dětství (tři bráchové, já nejmladší) bylo podobné Vašemu, jen přešívané šaty či děděné pro bratrech, první džíny jsem měl za své z brigády v 16 letech.

Držím Vám palce a těším se na Vaše blogy. R^!

6 0
možnosti
Foto

První "lepší" džíny jsem dostala v patnácti. S tím, že je nemám moc nosit, aby se hned nezničily. Za půl roku jsem je neoblékla a bylo.;-(

1 0
možnosti
ND

Máte pravdu, ale kdo dodrží "dat méně je dát více"? Ty věci nás obklopují, opravdu je jiná doba, jiný svět, jiné prožitky i požitky...

1 0
možnosti
Foto

Právě. Je to moc těžké. Mé děti zatím moc požadavků nemají, ale až budou, nevím, jak to ustojím. V jejich zájmu...Děkuji a zdravímR^

0 0
možnosti
PK

Moudrá slova, snažím se je často opakovat dětem, ale většinou mě usadí klasicky: ,, Je jiná doba". Co si dobře vzpomínám k Vánocům jsem si vždy přál knihu a většinou se zdařilo a pak měly pro mě svátky skutečně náplň. No ono na moc víc nebylo , alespoň u nás. R^

2 0
možnosti
Foto

Petře, děkuji. Snad mé děti budou za knížky taky rádi, to bych mívala z takových Vánoc velkou radost:) Přeji hezký denV

0 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)