Diskuse

Ženy by měly

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když štěstí, tak plnou náruč! VTohle moje známé rčení mě napadlo při pohledu na tvé foto. Jste krásná rodinka, tvá vyprávění to jen dosvědčují, netřeba se trápit malichernostmi. Zdravím na paseky;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuju Jitko:)Já se netrápím. Ze sebe teda určitě ne. Spíš z těch okolo, co je to trápí:)))

1 0
možnosti

Tak nějak omylem jsem zabloudil na Váš článeček. Už ten nadpis provokativní, že?

Ale, děvčata, píšete o podružných věcech. To jsou jen vaše zbytečné problémy! To nejdůležitější jsou jen vaše žíznivé oči a vaše životadárné studánky toužící po lásce! Čím déle si to doma zachováte, tím lépe pro vaši rodinu! :-)

2 0
možnosti
Foto

Myslím, že jste to pochopil správně-já právě poukazovala na to, že to jsou zbytečné problémy:)Zdravím:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)