Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Pobavila jste, díky:-). Minulý týden se naší malé diktátorky na několik dní ujali prarodiče a já najednou nestačila žasnout, kolik mám volného času, přestože jsem stihla uklidit v domě, posekat půlku zahrady, vyškubat plevel z příjezdové cesty... a ten klid, žádné povykování, požadavky a otázky od rána do večera. I tak mi cácorka chyběla a těšila jsem se na její návrat.

1 0
možnosti
Foto

Přesně! Mě stačí, když manžel na chvíli s dětmi odjede pryč a já nevěřícně sleduju hodiny,přesvědčená, že nejdou, protože stíhám s přehledem naprosto všechno i víc:)A s tím těšením-já pokaždé taju, jak mi ty děti vběhnou do náruče. To se nedá popsat, to se musí zažít:))

0 0
možnosti
Foto

Vy jste fakt skvělá glosátorka. A podle šibalských plamínkú v očích toho šťastneho dítěte i skvělá máma. Doufám, že vaše blogy čte i vás manžel, aby seznal, že si vybral tu nejlepší ženu. R^

8 0
možnosti
Foto

Bože, Vy jste mě úplně dojala. Děkuju! Já v tomhle od manžela moc podpory nemám, tak si toho moc vážím. DěkujuV

0 0
možnosti
MK

Zdravím Kateřino, hned zrána jste mě připomněla dávné časy.....taky mám tři děti, mezi prvním a druhým je rozdíl rok. Na mateřské dovolené jsem strávila 10 let.... Dneska jsou z nich už krásné dospělé ženy, už mají každá svou domácnost. Děti ještě nemají, nejsou jako maminka, která začínala ve 20ti, tehdy to ale bylo normální....máte ve všem pravdu....není to dovolená ale bylo to se vším všudy krásné období....jen se trochu bojím jestli tu rodinu neodkládají právě kvůli podobným článkům. Ale to nemyslím přímo ty vaše....je jich plný internet.....přeji hezký víkend a hodně elánu při psaní;-D

4 0
možnosti
ZB

Za sebe můžu říct, že podobné články mi jen potvrzovaly moje přesvědčení, že děti jsou peklo :-) ale rozhodující vliv rozhodně neměly.

1 0
možnosti
Foto

Ta metamorfóza domu a dítěte je prostě skvělá. Báječný blog po ránu. Přesto - dovoluji si upozornit na dobu o cosi pozdější, kdy budete řešit situaci, jak to, že synové nejsou doma, když je půl třetí ráno, jak to, že v jejich kabátě najdete paklík cigaret /zhruba ve 12 letech/, jak to, že Váš 16letý syn má v kapse prezervativ, jak je možné, že Váš báječný klučík, který by nikdy neudělal nic zlého, je doveden (v lepším případě) domů kamarády a jeví jen základní známky života, maje v krvi 2,5 promile atd.

Takže - užívejte si ten domácí bordýlek, který je toliko starostí hedvábnou. A pište blogy, ať máme co číst a čemu se po ránu smát.

R^!!V

10 0
možnosti
Foto

Nojo, ale to už ani zdaleka není tak fyzicky vyčerpávající.

Ostatně za ten prezervativ bych syna pochválila.

2 0
možnosti
PK

Ale no tak,užívejte si to, a pokud to nebudete psychicky zvládat nyní, tak v pozdějším věku jako babička, to jistě zvládnete.....tedy máme 4 vnoučata a když dorazí změní se dlům a zahrada v peklo, oblíbené drbátko zlomené, pirátský prapor natržený....no ale má žena ješ tastná ,jak si to vnoučátka užila,,,keep smilling;-D;-D;-D

3 0
možnosti
DK

Je tu jeden rozdíl...babička nemusí vychovávat, ale má rozmazlovat. Má dcerami kdysi řekla, že měla stresované mládí...tak jsem ji rozebrala průběh celého dne s mým dodatkem: tak já nevím, kdo byl stresovanější...V

1 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)