Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dávám soucitnou karmu....R^

3 0
možnosti
Foto

Tohle je snad lepší nezaznamenávat, ne? Ale zase si můžeš říkat, jak seš dobrá, žes to přežila.;-)

3 0
možnosti
Foto

Když jsme měli kdysi svoje dva prcky, tak mi ani nepřišlo, co matka u toho vytrpí.

1 0
možnosti
Foto

Ano,já si myslím,že můj manžel taktéž nemá tušení...My ženy to umíme dobře maskovat;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Další výborný článek, který mi vždy přinese pohodu.R^ Třeba i proto, že ty děti, které obsluhuji v knihovně, když si nafasují knížky, zase pěkně po výpůjční době vrátím maminkám. Určitě jsou všechny tak báječné jako Kačenka Karolová!!!:-)

Pěkné odpoledne, Kačí!

6 0
možnosti
VV

Jako muz, spise vlastne dedek nemam nic moc co bych k tomuto mohl napsat.

jen ze zaplatpanbuh je uz ta doba deti s fialovou pusou pryc. A vzpominam si, ze nas starsi nejak po tom mliku moc neprahnul, a na noc spis uz vyzadoval krupicovou kasi a take ze o tom kurecim stehnu se manzelka pani doktorce neodvazila zminit.

Ale byla to tenkrat zrejme prvni noc, kdy jsme se vsichni konecne vyspali.

1 0
možnosti
Foto

Já taky čekala na dobu zavádění příkrmů, jak na smilování, a ono nic:(Úplně si vybavuju, jak jsem do dítěte nacpala na noc kaši, slavnostně ho uspala a samou nedočkavostí nevěděla, co dřív s načatým večerem...No nic, samozřejmě. Noc, jako každá jiná, dítě spalo asi hodinu, než nastalo obvyklé kolečko...U nás je to se spánkem zatím zakleté...Vám díky za reakci (a reakce mužů-čili pohled z jiného břehu-tak těch si vážím vždycky:)

2 0
možnosti

no jo, je to mazec! Ale zkuste si někde postěžovat?! Dostane se vám odpovědí - dala ses na vojnu, tak bojuj, co si jako stěžuješ, vždyť seš doma a nemusíš chodit do práce?!, co jsi chtěla, to máš, já jsem vychovala tři děti a NIKDY jsem si nestěžovala ( tchýně, dvě babky za p.delí..narozdíl od mě, neměla jsem ani jednu..), atd., atd. NIKDO pro vás nemá pochopení, u nás ženských se předpokládá, že jsme na mateřství od přírody stavěné, tak to prostě MUSÍME zvládnout! Ale když se stará tatínek - dostane se mu politování jaký je to chudák a nebo naopak poplácání na rameno, že je borec, ale zároveň dostane radu, že to nemá přehánět, jinak si ženská zvykne...

Ještě, že máme tu možnost blogování! ;-D Já pro Vás pochopení mám! ;-D;-)

3 0
možnosti

Na těch fotkách vám to tak sluší, že to všechno stojí za tu "přechodnou dobu" té idylické dovolené (fakt by mě zajímalo, kdo vymyslel tu dovolenou?).

Ať vám kluci rostou k radosti.

A pište, moc hezky se to čte:-D

6 0
možnosti
JS

Ne nadarmo se říká:

"Ženská vydrží víc než člověk."

Něco na tom bude. Mě stačil jeden můj člověkosyn, který byl extrém v mnoha věcech. Dnes je mu 26 a sotva si to vybavím, jaké to byly eskapády. Nevím, jak bych dala dvě či víc dětí, protože bohužel zkrátka moje vnitřní "výbava" mi to neumožnila.

Vám držím pěsti. Sepisujte to, protože po letech budete rada, že jste to sepsala. Pro sebe i pro děti...

2 0
možnosti
Foto

Ono i to jedno dítě dá pořádně zabrat, ty dny a noci s naším prvorozeným mám dočista v živé paměti(i když paměťová stopa je přece jen hladká;-D;-D;-D). VámR^V

1 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)