Ostatní

Kateřina Karolová

Wellness pobyt v hotelu? Ne. Děsivá exkurze do jiného století.

Přála jsem si odpočinek na pár dní, dámský relax s mou sestrou. Vytouženou pauzu od pracovní a rodičovské role. Wellness, masáž a dobré jídlo. A tak jsem zapátrala, načež mi do oka padnul hotel s názvem Harmonie.

27.10.2023 v 8:00 | Karma článku: 45.08 | Přečteno: 16088 | Diskuse

Kateřina Karolová

Cestování s Českými dráhami? Únikovka pro otrlé!

Tak jsem si z Moravy vyjela do Prahy. S partou holek, navštívit kamarádku, jen tak na otočku, oslavit její narozeniny. Ráno tam, večer zpátky. Chtěly jsme se vyhnout D1, takže vlakem. Zážitek, který mi vydrží až do důchodu.

18.7.2021 v 22:54 | Karma článku: 47.33 | Přečteno: 20924 | Diskuse

Kateřina Karolová

Zakázali vám kvůli blbýmu viru zábavu? Netruchlete, má to řešení!

Nechtěla jsem psát o koronaviru, věřte mi, že ne. Ale dnes ráno na mě vyskočil tenhle článek a mě se po tom všem, co jsem zatím četla, udělalo tak fyzicky zle, že jsem to nemohla nechat být.

13.3.2020 v 10:04 | Karma článku: 48.24 | Přečteno: 32236 | Diskuse

Kateřina Karolová

Je to v akci, kup to!

Tohle celé, co vám teď povím, to se stalo před rokem. To jsem ještě byla některými zkušenostmi netknutá. Super výhodný dovoz z Číny šel tou dobou úplně mimo mě. Ale pak mě líznul. A stálo to za to.

25.11.2019 v 19:10 | Karma článku: 43.91 | Přečteno: 16351 | Diskuse

Kateřina Karolová

Na některé lidi si i odplivnout škoda

Ne každé dítě vznikne z lásky či nerozvážné rozkoše. Mnoho žen žije roky v domácím násilí,aniž to kdo tuší.Mnoho mužů využívá nátlaku právě přes děti, které jsou pro danou ženu to nejcennější,co má. Máš, ženská,víc dětí? Hanba ti!

13.4.2019 v 11:20 | Karma článku: 44.12 | Přečteno: 10132 | Diskuse

Kateřina Karolová

Znáte slavné letopočty? A víte, jak poskytnout první pomoc?

K čemu je lidstvu populace, která se od základní školy vzdělává v matematice, jazycích a dějinách, ale neumí zareagovat, když jde o záchranu lidského života?

25.7.2018 v 22:45 | Karma článku: 34.24 | Přečteno: 3689 | Diskuse

Kateřina Karolová

Je libo bizarní zážitek? Zajeďte si do Sapa.

Udělala jsem si krátký výlet do Prahy. Tak akorát na jednu akci, přespání u kamarádky a oběd v centru. Na ten jsem měla specifické požadavky. Žádná česká kuchyně. Přijela jsem z Moravy, chápete.

23.5.2018 v 7:30 | Karma článku: 39.34 | Přečteno: 5245 | Diskuse

Kateřina Karolová

Čtyři v tom a přirozený porod

Probíhá další řada dokumentárního seriálu Čtyři v tom a na sociálních sítích se rozjela klasická diskuse, provázející všechny předchozí řady. Tedy diskuse o přirozeném porodu.

26.4.2018 v 8:30 | Karma článku: 44.16 | Přečteno: 8962 | Diskuse
Počet článků 62 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 10636

Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)