Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kačko, parádní blog. Moc zdravím na pasekyR^V

1 0
možnosti

Od srdce jsem se zasmála, hlavně to "pískoviště", hezky si umí vaši klučíci pohrát;-DR^A když se na fotkách usmívají, jsou taková roztomilá sluníčka...no jo, ale věřte, ač už jste to jistě slyšela několikrát, pořád ještě máte ty "malé" starosti..:-)

Moc pěkný blogR^

1 0
možnosti

Kateřino, skvělý blog i fotky.

Mě ovšem "uhranula" ta předposlední fotka...ta jasně říká, že je to "chlap", a dokumentuje to punčocháčové téma. Řekla bych, že je jasné, co si o tom myslí.

Díky, a ať se vám všem daří!

1 0
možnosti
Foto

Ano, jeho všeříkající výraz jsem musela zvěčnit:))) Díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Katko, ahoj. Kde se toulas?? Vidím, že někde s dětmi. VPuncochacovou sezónu nemáme, my máme leginovou, protože leginy a ponožky Zdenicka zvládne, punčocháče nikoliv.

1 0
možnosti
Foto

To víš, léto, dovolená...ta mateřská;-D;-D;-DSem se ani nezastavila. až teď...Leginy mám zásobě, uvidím, kam mě s nima ti moji chlapi pošlou;-D;-D;-D;-DDík a pa

1 0
možnosti

Hned, jak jsem otevřela Vaše povídání, už jsem se usmívala. Děkuji za tu radost a ze V vám všem přeji jenom to nejlepší. :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, to mě moc těší:-) Hezký den přejiV

0 0
možnosti
Foto

Já zahajuji sezónu punčovou. :-)

3 0
možnosti
Foto

Jsem věděl, že si to mám nechat na ráno. Báječné, skvělé. Bereš to s humorem, nejsi vůbec hysterická ( a že by se nikdo moc nedivil, kdyby tomu tak bylo ). Doufám, že zakládáš fotoalbum. Mám něco podobného a nyní občas pouštím svým dospělým dětem faktografii jejich vývoje. Všichni se řežeme smíchy,

Hodně radosti do podzimku, Kateřino.

2 0
možnosti
Foto

Tome děkuju:) Až bude sraz, vezmo fotoperly s sebou, ráda se podívám:)

1 0
možnosti
Foto

Skvělý.

u té fotky "pokud obhospodařujete víc dětí než jedno" máte k těm třem ogarům ještě nějaké tři cérky? No, to je dohromady už pěkná smečka!

1 0
možnosti
Foto

To bylo z týdne, kdy u nás byla na návštěvě kamarádka se 4 dětmi (3holčičky a 1 klučina) a ještě jsem měla na prázdninách neteř. Dohromady 8 dětí. Takový menší dětský tábor;-D;-D;-DAle byly jsme na to dvě ženy, tak jsme to nějak ukočírovaly;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS