Diskuse

Už tam budem?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J86a41n 65D21a66n61ě28k

1. 3. 2019 20:08

Dobrý den. Píšu z manželova účtu, neb svůj tady nemám a založit si ho by znamenalo poskytnout idnesu málem číslo bot a spodního prádla...tak to jen pro vysvětlení, proč píšu pod mužským jménem.

Každopádně jsem Vám chtěla moc pochválit Váš blog. Našla jsem ho náhodou, pak si vzpomněla,ze jsem Vás zahlédla v pořadu 4 v tom.

Jelikož jsem taky lékařka a máma dvou menších děti, vaše články se mě hodně týkají. Blog je psán velmi čtivě, hovorová čeština příběhy fajn odlehčuje, navíc přímo miluji ironii a sarkasmus, takže se mi proste trefujete do noty.

Jedním dechem jsem přečetla zážitky z Německa a mám velký obdiv k těm, kdo se k něčemu takovému odhodlají. Mě bylo občas úzko, jen jsem to četla.

Když si vzpomenu na své začátky v medicíně, jak to bylo náročné se začlenit do procesu, nic nepokazit, nikoho neohrozit na životě při minimální šanci se od někoho něco učit nebo se s někým poradit. A ještě to muset řešit v cizím jazyce...to si neumím vůbec představit. Stejně tak jsem si připomněla šílenou náročnost studia, když jsem přesně jako vy využívala každou chvíli k učení, chodila ven se skriptum a výpisky v ruce. A pak po dokončení studia transformace z teorie do praxe a znovu a znovu nikdy nekončící studium a vzdělávání včetně nekonečně dlouhé a složité přípravy k atestaci.

Mate krásné tři kluky! Fandím Vám !

Těším se na další příspěvky.

S pozdravem LENKA DAŇKOVÁ

2 0
možnosti
Foto

Milá Lenko, moc moc Vám děkuji za krásnou zpětnou vazbu. Jsem ráda, že si články našly cílovou skupinu:) Zdravím a mějte se:)R^V

0 0
možnosti
Foto

Přeju spoustu takových krásných výletů. Na Pustevnách jsem byla naposledy před více než třiceti lety, takže tam tahle konstrukce ještě nebyla. Díky za turistický tip.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

To jsou hezké fotky,Kači:-)R^

Tam se musím někdy podívat. I když se trochu bojím,že nejvíce si tam užiju parkoviště.;-D

1 0
možnosti
Foto

Je potřeba na něj vůbec nejezdit, ale vzít to do Trojanovic, kde je nástup na lanovku. Parkoviště je tam taky narvané, ale míň:))

1 0
možnosti
Foto

Kačko, nádhera a zdravím na kotáry;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Děkuju:) A až tu budeš poblíž, mohly bychom tam udělat výlet. Ha, možná bychom to mohly pojmout ve stylu srazu blogerů i pro ostatní zájemce, hm?;-)

1 0
možnosti
DT

Krásné!!! Prostě krásné! :-)R^

1 0
možnosti
JV

J71i66ř16í 87V77o23l91k59a

22. 2. 2019 8:43

Jako děda jsem zavedl dvě pravidla. 1. Děda není komorník, tak nikde nebude binec. 2. Děda může koupit něco na zub, pokud se mu bude chování členů smečky líbit.

Mají z toho srandu, spíš tedy ze mne, protože zase stokrát do hodiny zjišťují, jestli jsou dostatečně hodné a kdy bude hodnocení. No, malé, ale ženské. Co s nimi?????

4 0
možnosti
Foto

Já mám malé chlapy a taky nevím, co s nimi, nebojte:)))

0 0
možnosti
Foto

Odpověď, že už jste tam byli, mě, Katko, rozesmála nahlas!!!

Holka zlatá, máš můj průběžný obdiv a moc Tě zdravím!

Blog je skvělýR^ a fotky mě přenesly do míst, kde jsem bohužel nebyla, ale vidím je občas na ČT 2 v Panorama.;-)

3 0
možnosti
Foto

Ahoj Zdeni, určitě si na Stezku Valašska zajeď, je to opravdu kouzelné. My se tam v budoucnu určitě ještě zajedem podívat. Navštívit mou šálu a tak:))))

1 0
možnosti
Foto

Nenechte se zmást. Jednou jsem šel s dětmi nahoru z Karlovy studánky na chatu Barborka údolím a vodopády Bílé Opavy. Je to docela výstup, pak dolů boční méně náročnou cestou. Děti prohlašovaly únavu, zmátly matku i mne. Když jsme přišli k autu, zhroutily se bezvládně do sedaček. Jenže - oběd v Malé Morávce byl v restauraci, u které byly prolézačky a kolotoče. Místo únavy a jídla se objevily tři ohnivé čáry k atrakcím, kde jsme je zhruba hodinu museli lovit, aby se vůbec najedly. Závěr: Nikdy nevěřit a dělat to, co rodič považuje za správné.

Karma.

4 0
možnosti
Foto

To je přesné, to znám!:))) DíkyR^

0 0
možnosti
Foto

:-) Díky za tip na výlet - krásné fotkyR^

A k obsahu článku - mně už děti odrostly, jedna dokonce tak že už se odstěhovala, nicméně asi rok předtím nám pořídila psíka (u kterého shledávám regulérní příznaky ADHD), takže věta "když je miluješ není co řešit" je prostě potřeba pořád...

2 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)