Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karolíno, já vás virtuálně miluju! VTeda hlavně ty vaše články

1 0
možnosti

Nevim, netusim, nemam zkusenosti. Na koupaliste, teda na cerstve vybudovane plaveckej stadion v Podoli chodil s potomkama rok a pul od sebe vylucne jejich deda.

Ja s manzelkou s nimi chodili na Hrncirak, Olsinak, Seberak, Komarov ci Cernej Rybnik, obcas jsme jezdili i do Cercan na Sazavu a vzdy to bylo v pohode.

jedine drama jsem zazil ve Stare Huti, kde neter nervovala cele okoli diky jejim potomkum.

2 0
možnosti
Foto

Ono to určitě může probíhat i pohdově, ale pokud potomka zachvátí blbá nálada, nepomůže nic:)

0 0
možnosti
Foto

chodili jsme celé léto s dvěmi dcerami, ve vodě byly furt.

A dalo se to v klidu přežít, žádná dramata

1 0
možnosti
Foto

Ono možná s manželem by to probíhalo jinak. Přece jen, u mě mé nejmladší cítí mléko, a nehodlá se ho vzdát. Na koupališti se cítil obzvláště ohrožen. Asi to příště vyzkoušíme beze mě:)))

0 0
možnosti

Katko, zažívala jsem se dvěma+ další 2-4 jsem hlídávala sousedkám. Dodnes netuším, jak jsem na to tehdy brala energii a odvahu. Pak jsem měla období, kdy jsem i oči zavřela či do knihy se pohroužila, to když ty starší dospěly. Teď si užívám jen toho jednoho a pravda, povětšinou provádím výchovu ve smečce (2 psi a 3 kočky). Takže vydrž, bude líp a budeš s láskou vzpomínat, jak jsi vše kdysi měla v režii. Ale zase si budeš užívat všeho okolo.

2 0
možnosti
Foto

Tak tolik dětí pohromadě,to už je příměstský tábor:))) Kolobouk dolů8-opa a R^

1 0
možnosti
Foto

Parádní blog.

Ale, Kateřino, opět budu vizionář. Představte si situaci, že za pár let budete někde (třeba i na koupáku) a náhle se ozve dětský řev a pláč. Vymrštíte se ..... a pak se v klidu posadíte. Protože ten řev, to není VAŠE dítě, ten pláč, to není VAŠE dítě, VAŠE dítě v klidu na dece čte nějaký rodokaps, to starší ucucává desítku za zídkou či poprvé šlukuje Spartu. Ta úleva.. dodnes to zažívám a na matky, snažící se pacifikovat svůj klakson pohlížím toliko soucitně. R^

7 0
možnosti
Foto

To je přesný;-D

Kačko,za několik let budou chodit na koupák s kámošema a Ty si hodíš nohy na stůl a pod slunečníkem budeš pít v KLIDU kávu s číst si.:-)

1 0
možnosti

Vaše blogy ve mně spolehlivě vyvolávají vzpomínky. ;-D Tentokrát, jak nořím dítě, za jeho řevu, do vody bazénu. R^ Už si nevzpomínám kde to bylo, ale ten řev byl nezapomenutelný.

Krásný den vám i vašim milým, Kateřino. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Já ten řev nedala...tak už jsem jí radši nechala,ať si leze v trávě:-))

2 0
možnosti
Foto

Tušila jsem že to nebude ten pravý ráj;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DAni nevíš,jak s Tebou soucítím. Koupaliště v Nýrsku,roční dcera- Rak,která odmítala do brouzdaliste,ještě nechodila,takže stále lezla po okolí v trávníku. Pětiletá,kterou jsem nespustila z očí,ačkoliv byla jen v brouzdalisti,do většího jsem jí odmítla pustit,protože jsem za ní nemohla...byla jsem tam sama,bez jejich otce. Navíc dávat pozor na vosy a včely,a neustále napájet vodou a nasazovat klobouček,který si neustále strhávala. Vydržela jsem to 2 hodiny a už NIKDY pak s nimi nešla sama na koupaliště.;-D

3 0
možnosti
Foto

a ještě je honit a za běhu natírat opalovacím krémem...;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Tak proto nesnáším horko, když jsem se narodila v prosinci!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS