Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejméně času jsem vnímala, když jsem po mateřské začala chodit do práce, jedno dítě v 1. třídě a druhé ve školce. Péče kolem dětí a domácnosti byla přece pořád stejná, navíc jsem byla 9 hodin denně v práci, když počítám i cestu. Když jsem pak slyšela nějakou maminku na mateřské stěžovat na nedostatek času, říkala jsem jí, ať je spokojená, že už ho nikdy nebude mít tolik. Samozřejmě to ale platí do určitého věku dětí:-).

1 0
možnosti
Foto

Neděste mě!A já si pořád říkám, že bude líp8-o8-o8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak tuhle fázi mateřství mám naštěstí už za sebou. Už deset dní nejsem matkou dětí, ale dvou plnoletých slečen. Tedy občas si nostalgicky zavzpomínám, jaké to bylo, když byly malé holčičky, ale na takové ty běžné "provozní" starosti, které tady, Katko, s humorem líčíš, už jsem nějak zapomněla.;-D

R^R^:-)

3 0
možnosti
Foto

Snažím se představit si dobu, kdy tohle všechno zapomenu, ale zatím mi to jde těžko...;-D;-D;-DDěkuju a zdravímR^

1 0
možnosti
ZB

Hezky napsané, ale za sebe můžu říct, že absolutně nevím, o čem byla v první části řeč. Mě mateřská spíš děsila, takže já byla spíš příjemně překvapená, že se to dalo přežít, teda pravda, až když dítě trochu povyrostlo a dokázalo si říct, co chce. A kupodivu to jde přežít i s druhým, ale pravda je, že je o něco klidnější a míň uřvaná.

Ale pokud jde o úklid, co stihnu, to stihnu, stejně většinou uklízím až když přijde manžel a zabaví děti :-)

1 0
možnosti
Foto

Vidíte, já se na mateřskou těšila, já byla přesvědčená, že to budu mít dokonale pod kontrolou. Pohodová matka, pohodové dítě...:)))A pěkně mě to semlelo...:)

0 0
možnosti

Jo, holka zlatá, mateřská dovolená, to jsou galeje. My muži to vůbec netušíme. Některá žena stále jen uklízí a zahubí svým uklízením sebe i celou svoji rodinu. Jiná neuklízí vůbec. Nejlepší by byla zlatá střední cesta. A přitom dát přednost svým dětem a svému manželovi.

Co nedáme svým dětem v prvních hodinách, týdnech, měsících, letech je zcela ztraceno ku škodě našich potomků. I nás samotných!

Co nedáme svému manželovi, již také těžko navrátíme. Při nejhorším nám uteče a ženská zůstane na všechno sama.

Teď Vás nejspíše naprdnu, když si vzpomenu na naše ženy přechozích generací. Pracovaly na poli do poslední chvilky, porodily a druhý den pracovaly dál. Strašné! Žádná mateřská dovolená. Děťátko v šátku odnesené na pole, děťátko odložené na mez a pracovalo se dál. Nepředstavitelné! A to nebyly pračky, myčky... Ale nějak si holky mezi sebou více pomáhaly. A nejen máma s dcerou.

Holka zlatá, já jsem tak rád, že nejsem holka!

Hodně síly! Lásku, kterou dnes rozdáváte, se Vám jednou vrátí. Snad! :-)

4 1
možnosti
Foto

A ta kojenecká a dětská úmrtnost, tubera, obrna, na to také rád vzpomínáte?

3 1
možnosti
LM

Mmm, oblíbená autorka a oblíbený žánr opět na scéně! ;-D

Právě máme POPRVÉ dítka na táboře - OBĚ. Hrozně si to chození do práce a klídek užívám. (Pravda, s lehkým údivem sleduji, že i dospělý člověk za sebou nechává nějaký nepořádek.) A dokonce se ani moc neděsím jejich návratu - jak jsou starší, už to místo setrvalé únavy začíná stát za to. Jen holt přežít ten začátek a nezapomenout si včas začít užívat ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Nádherně se mi to čte, a Tobě se to, Kačenko, určitě nádherně žije;-D!!!

Jako vždy smekám před Tvým nadhledem, smyslem pro humor a perfektním přiblížením všedního dne maminky tří ratolestí narozených v krátkém časovém rozmezí!

3 0
možnosti
Foto

Zdeni, ty umíš tak hezky pochválit. Jsem Ti moc vděčná, děkujuV

0 0
možnosti
RP

R^Neznáte to heslo..šťastné dítě, bordel v bytě ? Něco na tom bude;-).

4 0
možnosti
Foto

A dozajista i stastny manzel a zena...Ale jinak. Chapu, co tim asi chcete rict, presto si dovolim nesouhlasit. Jednou jsem si pred Vanoci precetla se zajmem clanek, jak se nezblaznit ze vseho toho kolem svatku. Pry nemam silet s umyvanim oken, vyklizenim a umyvanim skrinek, pranim zaclon...ze staci jen setrit prach, vysat a vytrit a i tak muze byt doma hezky...Tvl a wtf?! Pomyslela jsem si tehdy, cerstve na materske s JEDNIM ditetem. Ma okna, skrinky a zaclony jsou momentalne na stopadesatemsestem miste v seznamu uklidu. Ty neresim! Ona je nejaka matka od mimin resi? A prach? Ten lezi prozatim v jedne vrstve. Jeho uklid prijde na radu po bodu 83. Ale vysat, vysat bych pred Vanoci chtela, bod cislo deset. Ale to nejdriv musim uklidit ten nehorazny bordel z hracek, zbytku jidla a stareho obleceni na zemi! Pote jeden druh cukrovi. Zabalit darky. A...a...No a co myslite? No ty prvni Vanoce jsme proste vysato nemeli! Byla jsem hrda, ze jsem ve svatecni den ODKLIDILA veci, hracky a obleceni na sva mista a byt vypadal CISTE. Ale o UKLIDU rec byt fakt nemohla. Takze myslim, ze "bordel v byte" se s pritomnosti deti dostava do vyssiho levelu, kdy je prach a neumyte nadobi jaksi upozadeno a drazdit matku hlaskami, aby nebyla na poradek tak pintlich je stejne, jako drazdit hada bosou nohou... Bordel v byte je s ditetem proste permanentne a o vytreni podlahy tu fakt nejde. A jelikoz me nebavi, prekracovat pri vareni kostky lega pod nohama ( v tom lepsim pripade je vidim...), hledat opakovane poklicku mezi plysakama v posteli a trikrat denne rolovat rozmotane pytle na odpadky (dikybohu prazdne), tak proste "neporadek (?)" pres den x krat, cestou kolem ditete...UKLIZIM. Jak ja to nechci delat! Bo marnost. Otocim se a misto lega sedi stastne dite uprostred prave vysypane krabicky se sroubky. Ale. Pet minut klidu. Dokud nejdu pro pradlo a na ty, sroubky nestoupnu. Priznam se, skodolibe jsem je tam chtela obcas nechat lezet pro manzela. Ze zacatku mel totiz obcas reci podobne te vasi hlasce "bordel v byte...". &q

3 0
možnosti
PP

To znám daleko větší nepořádek, než je na fotkách.

1 0
možnosti
VV

Ja take. Hlavne uz u pubertalnich batolat.

1 0
možnosti
Foto

Super relax...při čtení;-D moc zdravím na pasekyR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)