Diskuse

Maminy v ZOO

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kateřino, to se tak dobře čte. Jste "proklatě" normální máma, a to se o každé říct nedá:-))) Díky!

1 0
možnosti
Foto

R^ vaše seznamy jsou úžasné V

2 0
možnosti
Foto

Ano, u nás jsou to čtyři maminy a devět dětí! Nakonec je to ale báječný výlet, protože děti se stále snáší a my (maminy) máme stále o čem mluvit. R^:-) Katko, krásné fotky

1 0
možnosti
Foto

děkuju:)my bychom si tak povídaly a ty děti-nedají nám ani minutu...ale třeba příště bude líp:)))dík a pa

1 0
možnosti
Foto

J66a82n95a 61M89a53j22o16v21á

15. 7. 2018 10:08

Parádní fotky a líčení výletu :-))). (Jestli ještě máte čas fotit, není nejhůř :-)))) ).

1 0
možnosti
DT

R^ Krásné! Tyhle vzpomínky jsou po čase ty nejlepší. :-)

A ohledně starostlivosti - ten vtip s dudlíkem jistě znáte: První dítě, spadne dudlík, matka ho starostlivě vyvaří a vrátí do krabičky. Druhé dítě, matka už tak starostlivá není, dudlík zvedne a olízne a dá ho zpátky dítěti. U třetího už jen pískne na psa, aby ho přinesl...

5 0
možnosti
Foto

Ten vtip znám a je boží:)A zcela pravdivý:)))

0 0
možnosti
Foto

R^Nejdůležitější je, když se z výletu vrátí ten samý počet účastníků, který na výlet vyrazil.:-)

5 0
možnosti
DS

Naprosto souhlasím, Káji. Mně se zpočátku všichni smáli, že dětem (2,5 letý rozdíl) vezu (či nesu) komplet oblečení. Přestali, když 3letý synek spadl babičce do Vydry dříve, než jsem tam s kočárkem dojela (botky a oblečení, které jsem odmítla odvézt do auta zpátky a vysušla jsem je rozložené na kočárku, jsme pak použili na cestu z Čenkovy pily, kde se na soutoku také vykoupal). Ve druhém případě, kde se mi smáli sousedi, jsme zažili na kolech šílený plavec, po kterém jsme se z mých zásob (sobě a tatínkovi dětí jsem tam oblečení také propašovala) oblékli všichni a zbylo i na jejich děti, zatímco oni, rodiče, jeli v prádle, už se nikdy nesmáli. A tak. Takže otázky novopečench maminek na "baby-friendly" kavárny a aktivity mě rozesmívají. Jako ano, dá se leckde, ale je to vždy a všude o dětech. Jo a seznamy? Měla jsem na různé aktivity a jejich délky (a věk dětí) připravené v počítači. Mějte se prima a karmaR^

3 0
možnosti
Foto

Já s sebou jednou dokonce vzala pro jedno dítě omylem dvoje náhradní oblečení, ale oboje se shodou náhod využilo. Všichni koukali a čekali, jestli vybalím ještě i třetí variantu:))) Vám díky a za příběhyR^

1 0
možnosti
Foto

Kdysi se mi zdálo, že je to jako krabice se šneky. To když dáte do papírové krabice šneky, tak se začnou rozlézat každý jiným směrem. Děti ale daleko větší rychlostí, než ti šneci.

Jinak ty výpravy s pytlem věcí na zádech si ještě pamatuji. A což teprve třeba jízda k moři malým autem. Narvat dozadu tři sedačky a neustále řešit mikci, která samozřejmě nepřichází současně, ale sukcesivně...atd.

Karma, i proto, že jste mi připomněla naši minulost. R^

3 0
možnosti
Foto

R^A taky se muselo povinně čůrat před cestou i při každé zastávce. Dodnes než opustím byt, jdu nejmíň dvakrát.:-P;-D

4 0
možnosti
Foto

Tak si říkám,jestli se nám podaří aspoň dokončit větu,až zajdeme spolu do té ZOO;-D

1 0
možnosti
Foto

S tím radši moc nepočítej:)))

1 0
možnosti
Foto

Krásný výlet,R^ jak se dívám "bez ztráty kytičky"- kolínka jsou bez zranění z pádů;-)Ale nejvíc utahaná jsi musela být zaručeně ty!;-D

2 0
možnosti
Foto

Pár škrábanců bylo, ale nic zásadního:) A já vytuhla při uspávání...:)

1 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)