Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SAPA to je fajn jidlo a sortiment ale taky dobre ulety. Naposledy - priprava jidla primo na place mezi stravnikama - cisteni a krajeni kurat, michani jakychsi smesi... proste takove autenticke :-) ale nudle byly super.

1 0
možnosti
Foto

R^Tak to je teda věc, rozhodně karma za neobvyklý článek. Řekl bych, že nějací hygienici nebo ČOI tam ani nechodí, jinak by jim museli pozavírat všechny provozovny. Oceňuji, že jste se tam odvážila fotit, prý to místní nemají rádi. Nikdo proti tomu nic neměl?

2 0
možnosti
Foto

DěkujiVPřišlo mi, že tam všichni od pohledu vypadali zle, těžko říct, jestli kvůli tomu focení. Já původně ani fotit nechtěla, ale pak mi to nedalo, že tohle mi nikdo neuvěří. Spíš jsem jen tak v ruce držela mobil a decentně sem tam cvakla. I když jsem se pohybovala výhradně na veřejných místech, nebyla jsem si moc jistá, jak moc se to smí. Myslím si, že v té poslední restauraci nás kvůli tomu odmítli obsloužit. Ne, že bych toho úplně litovala:))) Hezký večer a zdravím:)

1 0
možnosti
Foto

J13a81n35a 70M30a70j91o43v63á

24. 5. 2018 20:35

OK. Až přijedeme do Prahy, půjdeme úplně normálně do ZOO :-)

2 0
možnosti

ZOO nebo SAPA...to je nejspíš podobné:-D:-D tam mají taky zvířátka.

1 0
možnosti
Foto

paní Nora tvrdí, že SAPA nejsou jen popelnice a druhořadé jídelny, jak vyplývá z vašeho blogu ale město se školami-abych se neopakovala zde je má reakce na její komentář

Libuse Palkova 60487

Facebook

Blog

v blogu ale ordinace ani školky nejsou-jen popelnice a bílí evidentně evropští típci-ne Asiaté- konzumující levné nudle z plastových misek na stolech prostřených použitými novinami-chcete tvrdit že nikdo jiný než socky by takto nestoloval? Možná sami ti Vietnamci nad tím kroutí hlavou a říkají si co ti Češi všechno nesežerou jen když to je levný- protože sami si pak doma dají něco kvalitnějšího na porcelánu-teda v restauraci na Kladně kterou mám za rohem se stoluje mnohem kulturněji než v kdejaké české hospodě kde vám da\jí jen buřty s cibulí-opravdu záleží jen na tom, kam zamíříte a co i vyberete-nebo vy svobodu volby neznáte?

0 0
možnosti
Foto

takže na vaši pobídku abych napsala něco o turistech v Praze-když zajdou do pajzlu čtvrté kategorie kde mají jen buřty s cibulí budou mít o české gastronomii a kultuře určitě jiný dojem než když zajdou do výše zmíněné Modré kachničky

0 0
možnosti
Foto

Pokud jste chtěla něco netradičního, SAPA čili Malá Hanoj to bude.;-D;-DR^ Docela jsem se divila, že na ten požár nepadla a takhle se zvedla... Znám pár lidí, co tam chodí pravidelně pocourat a najíst se, a další, co doporučují jídlo dezinfikovat jako na tržištích na Balkáně. Asi bych si v tom případě vzala svoji dezinfekci.;-) Přiznávám, že ač jezdím kolem několikrát do měsíce (teď teda ne, když je zavřený průjezd na Dolní Břežany), nikdy jsem na SAPĚ nebyla... Btw. možná to i víte, ale původně to býval masokombinát. Pracovala tam máma mojí kamarádky. Pořád té mojí slibovala exkluzivní řízky, ale skutek utek.;-D

1 0
možnosti
Foto

Přátelé, prosímvás, nehádejte se. Paní Libuško, takové krásné jméno, taková hezká ženská, já kdybych věděla, že Vás tím článkem tak pohorším, tak ho snad ani nezveřejňuju. Vždyť já ho myslela úplně jinak. Já už byla v Praze mockrát, několik let jsem tam dokonce žila, Karlův most, to už není nic pro mě. Já ani nešla po nějakém šokujícím zážitku, já měla jen chuť na něco dočista jiného, než vepřové s knedlíkem to umí nejlíp moje tchýně, proč si kazit dojem z Prahy. Ta Sapa, to byl prostě nápad mé kamarádky a musím uznat, že tenhle zážitek budu zpracovávat ještě dlouho. Byl pro mě tak intenzivní, že mi přišlo líto se o něj nepodělit. Rozhodně jsem to nebrala jako laciné gesto, či potřebu mít čtenost, nebo jak Vám to asi připadalo.Já bych si třeba článek o takovém místě (třeba od Vás) s chutí přečetla. Jako námět mi to přijde opravdu zajímavé. pokud jako průvodkyně o něčem takhle neobvyklém víte, sepište to,ráda si počtu (opravdu).Všem ostatním děkuji za reakce a debatu,moc se omlouvám,nezvládnu reagovat na vše,sotva jsem tu diskusi stihla celou přečíst.Vážím si všech, co přispěli a panu Vladimírovi přeji taktéž vše nej nej k svátku:)A speciálníR^ paní Noře.

11 0
možnosti
Foto

mně jste paní Kateřino nepohoršila, jen jsem se vyjádřila že nafotit popelnice a kontejnery lze na více místech a dělat z toho nějaké obecné závěry jako paní Tenzler-takhle si představuji Vietnam-mi přišlo dost hloupé do SAPY jsem nikdy neměla důvod jít ani nemám důvod Vietnamce bránit, nesedla bych si ke stolku prostřeném novinami -ovšem když byste si v restauraci u stolu pro dva objednali jednu porci také po vás číšník mrskne očima dost nerudně s tím, že zabírá místo na kterém mohl sedět platící host

v Pohlreichově pořadu kde radí českým majitelům restaurací jak zlepšit obrat jsou často v zázemí kuchyní a lednic vidět taková porušená hygienických předpisů přestože se ty hospůdky často prezentují jako luxusní podniky s nadsazenými cenami že člověka přejde chuť do takové české restaurace vůbec jít

kdosi mě za vyjádření názoru začal úplně zbytečně urážet já nevidím důvod proč si to nechat líbit-o českých hospodách očima cizinců turistů jsem tu psala nejednou a je o tom i knížka takže nebudu psát stále o stejných tématech-ikdyž to tu někteří blogeři mají zvykem a tvrdošíjně se drží jen jednoho-já mám radši pestrost hezký večer

0 0
možnosti
VV

Nejak se vam to tu pani Karolova zvrhlo v osobni souboje. Ale dovedete si predstavit takove Sapo ci jak se to jmenuje tenkrat v tom Nordhausen?

2 0
možnosti
NS

Žádné osobní souboje se tady neodehrávají. Snažíme se tady paní Palkové vysvětlit, co to je "vybavení obchodu". Je to trudná a dlouhá práce.;-D

2 0
možnosti
FF

Tak v Praze jsou mnohá zajímavá zákoutí, pro které stojí za to do velkoměsta přijet;-D

5 0
možnosti
Foto

to víte pane Františku každý má své preference-někoho zajímají památky a fajnové restaurace někoho zas levná tržiště a laciné nudle;-)

0 0
možnosti
SH

O SAPA jsem slyšela, ale to, co jste nafotila, předčilo všechny mé představy. Je to vůbec možný? A jak je to možný? Díky za fotoblog!

6 0
možnosti
MA

Také jsem navštívil SAPU, a když jsem viděl to, co vy zde ukazujete na fotografiích raději jsem odešel.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS