Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Díky za další historky z reality. Před časem jsme měly s holkama posezení jen tak ve třech. Jedna po mononukleóze, druhá v osmém měsíci, já trapná, objednávka dva svařáky a kafe. Servírka málem omdlela.;-D

1 0
možnosti

Číšník z vás musel mít vánoce. :-)R^

1 0
možnosti

Uz jste mi skoro chybela.

Nove a zajimave tema. Ja mel smulu, setkani mych spoluzaku asi nikdo nedokazal zrganizovat a tak se zadne a z zadne skoly nikdy nekonalo, U me zeny to bylo tak, ze nevim uz kolikate vyroci absolvovani to bylo, se konalo kdyz nasemu prvorozenemu naslednikutrunu bylo par mesicu. to jejich setkani se konalo v prazskem manesu a manzelka mne predtim upozornila,ze ji mam kvuli kojeni prijit vyzvednout. od manesa do opatovicke to bylo vlastne za rohem. A jejich byvalych sest spoluzakyn a spoluzaku se jak se pamatuju divalo nejak divne,

1 0
možnosti
Foto

Tak to je všude podobné:) A sejde se pokaždé zdravé jádro!:)

0 0
možnosti
Foto

Robě z valašských pasek posílám karmu za krásné čtení.;-)R^

1 0
možnosti

Starostlivý pohyb muže od třídních schůzek - po třídní srazy ! Můj starostlivý otec, se rozčilil nad mými výsledky na ZDŠ. Jdu dělat pořádky ! Pak se obrátil na mou matku - A kde se ta škola nachází ? (Pak to mírnil, že kde je vchod). I já poctivě vyrazil s dotazem, proč má dcerka z kreslení za 3 ?! Odpověď - Slunce měla hnědé ! Za nadšeného přikyvování dalších rodičů, jsem podal přednášku o Picasovi a Impresionistech . Výsledek - žena,mi tam zakázala chodit ! Pravda, pak dcerka známku lepší - kreslila blbě dále. Třídní sraz ze ZDŠ ! Jako do vyučování, i tam jsem přišel pozdě. Vidím množinu nějakých polo - povědomých osob. Jsa, slušně vychován, obcházel jsem je a podával ruku - i poznával ! Na konci někdo, já nevěděl kdo ! Staročeštinou pravím - A tys kdo, milé, lepé děvče ? Děvče řízně odvětilo - No , já jsem třídní učitelka Hanáčková a ty Bučku, jako vždy víš kulové ! ... :-) (vše 100% se odehrálo) ...

4 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)