Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Co vy na tu "kauzu", na které si tu hromada blogerů sanuje karmu? Myslím to právo na přítomnost matky s kojencem na JIPce? Jak to vidíte z pohledu doktora?

1 0
možnosti
Foto

Myslíte článek paní Šichtařové? Já to ani nebyla schopná dočíst. Stejně jako ten, co napsala o domácích porodech. Kde se to v těch lidech bere? Taková zášť k doktorům. Sama jsem teď matkou, spoustu věcí, které maminkám našich pacientů vadily, rozumím. Dokážu je pochopit a hledat nějaké řešení. Ale to samé očekávám od druhé strany. Víc než článek mě zaujala samotná diskuse pod ním, kde se díkybohu ozvali lidé, kteří na to mají zdravý názor. A já jako doktor-na JIP jde o velmi vážné stavy, často se mi stávalo, že jsme měli plné všechny postýlky a já se děsila toho, co budu dělat, když mi přivezou další špatné dítě. Nejde je rovnou odeslat jinam, ale prostě vymyslet řešení, stabilisovat, popřesouvat...Taky jsem s maminkami řešila, že od dětí nechtějí jít a že zůstanou na karimatce nebo křesle celou noc-ale jak už v tak stísněném prostoru zajistit všem dětem adekvátní péči?Už tak je pro personál náročné pracovat(viz mé dopisy)-není v jejich silách ještě řešit tyhle provozní problémy. Jsem pro to, vycházet rodičům co nejvíc vstříc, diskutovat, chápat je, ale byla bych ráda, kdyby to bylo vzájemné. Což není:(

3 0
možnosti
Foto

Hltám vaše dopisy bez dechu a smekám před vaší odvahou udělat krok do neznáma, vše zvládnut, jednoznačně pojmenovat a pak z rozjetého vlaku vystoupit a začít žít. Užívejte si zasloužené mateřství a pište prosím dál. Jo a nominaci máte u mě jistou. V

2 0
možnosti
Foto

Moc Vám děkuji, velmi mě takové krásné reakce, jako je ta Vaše, motivují k dalšímu psaní-i když téma Německo už jsem momentálně vyčerpala. Nevadí,najdu si něco jiného:) A vůbec jsem netušila, že nějaká nominace je, teď jsem si zjistila, o co se jedná a cítím se opravdu poctěna. Děkuji:)

1 0
možnosti
Foto

Sice používáte češtinu, která mi dloube oči, ale přesto jsem většinu ze zvědavosti přečetla. Většina doktorů u nás si stěžuje na podmínky, stejně jako Vy, nikdo z nich však nenabízí řešení. Na druhou stranu všichni lékaři pláčou, že mají málo peněz a hodně práce, ale zase málokdo zná chudého doktora. Možná by stálo za to při tom stěžování navrhnout, co by pomohlo. Podle mě by bylo ideální privatizovat zdravotnictví, ale o tom většina lékařů nechce ani slyšet.

0 0
možnosti
Foto

"Čeština, která dloube oči...", vidíte, takové větné spojení by mě ani nenapadlo. No, to možná vysvětluje, proč se Vám můj styl psaní nelíbí..Chtěla bych se zeptat-četla jste většinu z těch 57 dopisů,které tomuto poslednímu předcházely, nebo jen většinu z tohoto posledního článku? Ono je totiž z těch 57 předchozích článků zřejmé, proč a na co si vlastně lékaři stěžují...A i kdybyste četla opravdu jen ten jeden článek, přijdou Vám tam argumenty ke stěžování málo podstatné? Třeba to s tím chirurgem, co Vás bude operovat,když 30 hodin předtím nezahmouřil oko? To není jeho výmysl, to je nařízení zaměstnavatele, chápete? Převedu Vám to do řeči mého oboru-jsem v práci, 30 hodin předtím jsem neměla možnost si odpočinout. Přináší mi do ambulance dítě se záchvatem dušnosti a silnou alergickou reakcí. Určitě byste jako matka chtěla zrovna po mě, mžourající trosce, abych vypočítala dávku léku,co mu zachrání život? A těch mých 125Kč/hod hrubého-to Vám za to všechno, za co je doktor zodpovědný, to Vám přijde adekvátní? Neznáte chudého doktora-a víte proč? Protože doktor si odpracováním přesčasů (ne,věřte mi, že o ně opravdu nestojí) vytvoří druhé zaměstnání-v závěru, na výplatní pásce, ovšem sesumírované s tím prvním. Proto ty "vyšší částky"....Ale to už jsem se snažila lidem vysvětlit mockrát. Tyhle dopisy (tedy všechny, ne jen tenhle závěrečný, který jeopravdu pouze shrnutím) měli trochu ozřejmit to, co doktořina obnáší. Mrzí mě, jestli jste to skutečně četla a přesto si myslíte tohle...:(

2 0
možnosti
VV

Tak na rozloucenou bych vam chtel podekovat za zajimave cteni. A zbyde-li vam cas, naposte prosim take zkusenosti z ceske nemocnice, ve ktere jste pracovala nez jste podekovala a odsla.

2 0
možnosti
Foto

Určitě budu psát dál a možná se dostanu i k tomuhle tématu. Zdravím a děkuji:)

0 0
možnosti
OF

Vydržte. Kdo bude léčit naše vnuky ?

Vaya con dios .R^:-)

1 0
možnosti
MN

po precteni vseho, co autorka napsala , si kladu jedinou otazku. Vy jste to snad necetl? Proc by mela? Vzdyt ji to nic moc nedava, v Nemecku velke problemy, v CR megaproblemy a pacientum ( a jejich rodicum ) je to jedno, hlavne kdyz maji pohodli ( specialne v CR ) . Ne, udelala dobre, v nejake farmafirme ji bude dobre. Preju ji to

1 0
možnosti
Foto

Jo, realita zdravotnictví. Jak vidím, nejen českého...:-/;-)

1 0
možnosti
DT

Braniborsko. Dětští doktoři nejsou. Ne v nemocnicích, ale ani v praxích. Nové pacienty těch pár praxí nebere. Netuším, kam lidi s dětmi chodí, asi nikam. Tak jako my.

Když byste měla sílu... já vím, stěhovat se s rodinou není nic moc. Ale myslím, že by vám ruce nohy utrhali...

1 0
možnosti
Foto

Já jsem se teď tak zakořenila na té Moravě, že už si stěhování ani neumím představit. Ale věřím tomu, že oblasti, které popisujete, jsou zoufalé. A bude jich víc. Je to hrozné,nevím, co s tím:(

3 0
možnosti
Foto

Tak hodně štěstí, ať už to bude kdekoliv! V:-)

1 0
možnosti
Foto

Ještě bych dodal, že vaše blogy jsou hezky napsané.

1 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)