Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HM

Děkujeme Vám za všechny dopisy, už jsem to psala včera, jste báječná a prosím pište dálVV..

K těm dvěma dětem: zajímalo by mě, jak to dopadlo? Byly dány zpět rodičům?

2 0
možnosti
Foto

Cítím se poctěna, děkuji Vám:) Ty děti-já mám dojem, že se to tenkrát snad ani nijak neřešilo, myslím tím přes sociálku. Prostě se to bralo jako dvě nešťastné náhody. Mě ti rodiče přišli ve výsledku opravdu zcela normální, jen jakoby bez toho šestého smyslu. Myslím, že tyhle dvě příhody je pořádně nakoply a začali se víc snažit. Ještě si vybavuju, že jsem v ambulanci ošetřovala dítě, co snědlo babičce plato s lékama, naštěstí nic vážného. Za nějakou dobu se u nás objevilo znovu, že vypilo Jar. Napotřetí opět za nějakou dobu, opět léky-a to už jsem té matce řekla, že jsem schopná pochopit, když dítě omylem sní něco jedovatého jedenkrát za život a dospělý se ztoho poučí, ale třikrát za sebou, žeto už je pomalu na informace sociálce. jestlisi uvědomuje, že to dítě může s takovou i zabít. Matka se na mě tenkrát dívala dost uraženě....

3 0
možnosti
OF

20% těhotných má gestační diabetes mellitus. Makrosomie/ velký plod / a dystokie ramének / raménka při porodu širší než hlavička /, máte se na co těšit, vy i porodníci.

Nehledě na skryté vady u plodu, narůst obezity a diabetu u dětí ale i matek, narůst

porodních komplikací, soudních doher...

Děkuji za vaše články, bylo to velmi zajímavé čtení, pošlete to přímo ministrovi,

měl by si to přečíst každý medik i ten , kdo se na medicínu hlásí. Hodně štěstí.

Per asperam ad astram R^:-)

1 0
možnosti
Foto

To mě moc potěšilo a dojalo. Děkuji velmi.

0 0
možnosti
Foto

R^Mnoho lidí nedokáže předvídat, ale postavit dítě do otevřeného okna je hodně velká síla...

Dozvěděli jste se nakonec, co bylo příčinou Adrianovy smrti?

1 0
možnosti
VV

Jesteze pri tom klucinovi stali vsichni andele svati. Take jsem cetl o holcice , ktera vypadla v Mnichove ze 4. patra. Mela stesti, ze do roztazene markyzy hospudky pod ni,

1 0
možnosti
Foto

Tak to měla velké štěstí. Viděla jsem nějaké video, jak kolemjdoucí chytil padající dítě-tohle jsou náhody, které musí být řízené osudem.

0 0
možnosti
Foto

Poněkud morbidní. Při čtení, že lékař nemůže všechno vědět, jsem si vzpomněl na slova mého známého orthopeda, který operuje především páteře. Doslova mi řekl, nedělej si iluze, že chirurg, který tě dostane na stůl, si něco o tobě přečte. Dostane úkol a ten provede. Pak ještě prohlásil: Žádná nemocnice neklade na první místo blaho pacienta, ale především své zájmy. Nakonec jedna otázka. Hodláte se po mateřské vrátit k profesi?

0 0
možnosti
OF

Vy ty doktory máte furt hodně rád, co ?Rv

0 0
možnosti
DT

Drsné. :-/

Někteří lidé si života a zdraví svých dětí tak strašně neváží.

Budete moc hodná, když napíšete něco málo o porodech. Hlavně o tom, co se může přihodit - a že zdravé dítě není v žádném případě samozřejmost, kterou pánbůh zaručuje každé rodičce. O tom, proč je tak důležité rodit v místě, kde jsou doktoři a infastruktura, přístroje, věci znalí lidé.

Narážím na lobby "přirozených domácích porodů". Oni si na netu dělají nestydatou a lhavou reklamu - a vy byste mohla být tou, která nabídne fundovaný pohled z té druhé strany. R^

1 0
možnosti
Foto

Dano, Kateřina už takový blog-dopis napsala nedávno, jestli se nepletu;-)

K blogu: Takže tady hrála hlavní roli duševní nemoc matky? Myslím u té popálené holčičky a chlapečka, spadnuvšího z parapetu. Je to síla.:-( Přišlo mi, že musela být nepříčetná.

2 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)