Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je dost ošklivé, jak ke konci naznačujete "kdoví, co se tam doma u nich stalo". Třeba ta matka opravdu cítila, že s tím dítětem něco je.

0 0
možnosti

Tohle je strašně smutné;-(, ten nejvyšší je v tomto někdy nefér;-€... Současně mě mrzí, že je pomalu konec dopisům a tajně doufám, že v psaní budete pokračovat dál.. Při 55 dopisů to snad mohu přiznat: každý den jsem sem chodila nakupovat, zda jste vydala nový blog, píšete báječněV

3 0
možnosti
Foto

To vypadá přesně na situaci, kdy si člověk říká, že něco MUSEL přehlédnout...;-( SIDS? Nebo snad...? (Bojím se to napsat.)

1 0
možnosti
Foto

Mám dojem, že vím, co myslíte...Taky jsem se to báli vyslovit nahlas...Já ty teorie proberu příště- i když vpodstatě-tohle měl být poslední dopis, pak už jen takové shrnutí...

1 0
možnosti

To je hodne drsne. Ale zivot uz je takovy. Ja ostatne zastavam nazor, ze jak Ibuprofen, tak paracetamol,jsou v podstatne zbytecne, protoze telo se tou horeckou zbavuje svych nepratel.

Jen bych jeste podotknul, ze paralen je je cesky nazev generika od lecive latky paracetamol.

1 0
možnosti
Foto

U dětí se teploty do 38 nedoporučují srážet, ale teplota nad 38 ztrácí u dětí benefity a je potřeba jí léčit. Nejen kvůli riziku febrilních křečí. S paralenem máte pravdu, ale zdomácnělo to stejně jako brufen...Jinak děkuji za komentářR^

0 0
možnosti

SIDS? :-/

Kamarádka měla syna se SIDS. Dvakrát ho oživovala, ale zvládli to, ona byla zdravotní sestra....

ach jo...

1 0
možnosti
Foto

Jenže-co s tím, když veškerá naše vyšetření nic neprokázala? Není možné držet v nemocnici na monitoru děti, které nevykazují známky patologie. Jedinou variantou je domácí monitor dechu, který doporučujeme všem rizikovějším dětem, ne všichni rodiče si ho ale pořídí. Já sama jsem ho pro klid vlastní duše měla pro všechny mé děti, tahle rodina ho doma neměla. Těžko říct, jak by to v tomhle případě probíhalo jinak...

1 0
možnosti

L24e26n29k25a 64N85o36v69á

19. 3. 2018 11:15

A zjistilo se, co bylo příčinou?

1 0
možnosti
Foto

Zmíním se o tom v dalším dopise, v jednom z posledních...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS