Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem vždycky chtěla , aby domarodky nejdřív šly na kratkou prohlídku diakonie , pak třeba školy , kde pracuji, speciální pro děti s PAS a mentální retardací a pokud dál budou trvat na svém , pak podpis, že nebudou požadovat přispěvek na péči a všechno si hradí sami. Jinak taky souhlasím s tím, že se nám to trochu zvrhlo a zachranujeme někdy něco co zachráněné být nemělo , každý den se setkávám s dětmi, které nemají dobré vyhlídky, vidím ty rozvrácené rodiny, ty odsunuté a neš ́tastné sourozence a konec nebude žádný dobrý pro nikoho ,.

3 0
možnosti
Foto

Ale PAS nebbývá následek domácího porodu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Popisujete to tak, jak to je... Záchrana takovýchto jedinců je podle mě trochu daň za pokrok. Ale propagátorky domácích porodů budou argumentovat tím, že nemocnice maléru stejně nezabránila, tedy budou rodit v obýváku.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem právě nějakou ohnivou reakci z protistrany čekala. A chtěla jsem argumentovat, že právě proto-že i rodičky, co chtějí rodit pod dohledem, mají přesevšechno smůlu, jak můžou s nějakou nadějí počítat ony,co pomoc primárně odmítají a sanitku by si zavolaly jen když už by všechno selhalo. Jsou opravdu přesvědčené, že pak by šlo vše jak po másle? Ne, takhle to chodí, i když to po másle jede...:(

3 0
možnosti
OF

https://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=590353

Kdybyste někdy měla čas to přečíst a krátce okomentovat , byl bych rád.

:-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Šichtařová neměla nikdy komplikované porody,to se to pak doma rodí jak po másle.

2 0
možnosti
VV

Ctu vas i nadale. Ale priste to snad nebude uz scenar pro Alfreda Hitchcocka.

1 0
možnosti
Foto

Když on ten život zdravotnickej takhle divný je...

1 0
možnosti
DT

To je to nejhorší na vašem povolání. Snad to trochu umí zastínit, když se vám podaří nějakému dítěti pomoci.

2 0
možnosti
Foto

To ano. Ten pocit štěstí, co zachvátí všechny okolo, když se narodí zdravé dítě, ten je nepopsatelný a člověk se ho nikdy nenabaží. Já pravidelně brečívala spolu s tatínky a nechápala jsem, proč to nedojímá i ostatní:)

1 0
možnosti
Foto

Tiché, smutné...ano.

5 0
možnosti
Foto

Jak to uškrcení pupečníku kdysi řešily porodní báby? Neměly na to nějaký fígl?

1 0
možnosti
Foto

Já mslím, že podobně, jako instruovala ta gynekoložka manžela-snažit se pupečník strčit zpátky a dítě protlačit okolo něj. Nebo dítě co nejrychlej porodit...Já nevím, netuším, jak se to dřív praktikovalo. Proto jsem ráda, že žiju v době, kdy už medicína pokročila a je možnost rodit v nemocnici. Přijde mi hrozné, že i přesto se to v dnešní době může takhle zvrtnout..:(

2 0
možnosti
Foto

Ale i tak s blogem souhlasím. Někdy je záchrana života trestem. Možná se teď rouham,ale vidím to pragmaticky,jako Vy.

2 0
možnosti
Foto

:-( Ty matky to vidí jinak,protože ony celou dobu doufají,že...se stane zázrak. Každé nepatrné zlepšení je povzbudí k dalšímu doufani. Sama nevím,jak bych se zachovala. Prostě ta láska k dítěti je silnější,než realita. Já třeba měla porod zcela normální,vsechny testy,i plodovka,ok..A syn má dětský autismus a mentální retardaci.

2 0
možnosti
Foto

Ano, já spíš myslela ty matky, které primárně vyždaují porod kdekoliv jinde, než pod lékařským dohledem. pak jsou matky, které si v nemocnici přejí rodit, ale nestihnou to, jako v tomto případě. A to doufání v zázrak-ano, já tomu rozumím. Teď, jako trojnásobná matka, navíc po zkušenosti se synem v dětské léčebně(kvůli centrální obrně nožiček) tomu dokonce rozumím víc, než kdy předtím. Kdybych měla takhle těžce nemocné dítě, také nevím, jak bych jednala. Určitě bych ho bezmezně milovala za všech okolností. Nechci na to ani pomyslet....:(

2 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)