Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, sociálka i zdravotnictví jsou jakési charitativní ústavy pro ty, co se nechtějí namáhat.:-/ A v Německu to funguje pro všechny sociální případy nebo jen pro ty, co v systému umějí chodit jako u nás? Když se ještě platilo 30Kč tak mě nepřestávaly udivovat tlusté zlaté řetězy a náramky některých z předkladatelů potvrzení o hmotné nouzi...

Jinak jsem před lety na Hlaváku zažila něco podobného. Kluk po mně chtěl 50Kč, že mu chybí na lístek domů. Přišlo mi, že je chce na fet, pití nebo cigarety, no každopádně mě ten samý kluk po týdnu oslovil znova s tou samou historkou. Měla jsem chuť se ho zeptat, jestli tu padesátku za celý týden nesehnal.;-D

3 0
možnosti
Foto

Já myslím, že to funguje podobně jak u nás. Tedy především pro ty, kteří v tom umí chodit. Na papír o hmotné nouzi jsem byla vysloveně alergická:( A HlavákR^;-D

1 0
možnosti
PH

P57a35v12e48l 94H93e34k

23. 2. 2018 13:49

Třeba by jste chytla rozumného soudce.

1 0
možnosti
Foto

Příště nad tím budu uvažovat;-D

0 0
možnosti
ND

Já bych asi ten kufr použila...;-D

2 0
možnosti
Foto

Přemýšlela jsem nad tím celý zbytek cesty...:-P

0 0
možnosti
DT

Jojo... taky bych mohla vyprávět, leckdy mi známí vyrazili dech tím, co jsou schopní vyprodukovat. Zvrknutý kotník si volá sanitu, motá se mu hlava, volá si sanitu...

Vám... R^

2 0
možnosti
Foto

Na FB koluje obrázek s názornými příklady, co je na záchranku a co na taxík. Pokusím se ho najít a sdílet.

2 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)