Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Věřím, že jste výborná lékařkaV..Vybavilo se mi vyprávění MUDr. Tomáše Šebka, který říkal, že dobrý lékař se pozná dle toho, že občas pochybuje, zda udělal maximum toho, co bylo v jeho silách

1 0
možnosti
Foto

R^Pokud jde o porod, jiný než skvělý výsledek se nečeká...

2 0
možnosti

Potěšila Herr Vokoun. Já se němčinou nechlubím.Já německy neumím.

Já se německy učím.Karma R^

1 0
možnosti

A ja na vas pritom ani nevzpomel.

1 0
možnosti

Možná právě kvůli těmhle myšlenkám jste a ještě dlouho budete skvělá doktorka.

Vaše slova o rizicích porodu do kamene tesat a tím kamenem mlátit denně ty namachrované ziskuchtivé čarodějnice co tvrdí, že žena zná svoje tělo a umí si umanout, že bude mít bezproblémový porod - snaží se zlanařit co nejvíc rodiček, aby rodily s nimi, bez lékařské péče, protože ony začarují, zapálí vonnou tyčinku a všechno se samo vyřeší.

:-) Mějte krásný den - a ať se vám navždycky vyhýbají hysterky, co neumí zvládnout realitu života - a hledají vinu už dopředu v doktorech. R^

4 0
možnosti
Foto

Moc pěkně napsáno,děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Naprosto to chápu,odpovědnost jako hrom,já bych na to neměla. Proto jsem chtěla být veterinářka. Nejsem,nedostala jsem se na VŠ a další rok už to nezkusila. Vám fandím,ať se zas k oboru dostanete,jste určitě skvělá pediatričkaR^ anebo bude ještě ta holčička?;-D

1 0
možnosti

Ctu vas rad. I kdyz jste dnes jiste nepotesila nokoho z tech, co se chlubi nemcinou ci tech vychvalujicich ceske zdravotnictvi.

Ale hlavne piste dal, je to zajimave, i kdyz ja mam i jine zkusenosti.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS