Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)R^ To mě pro vás těší. R^

1 0
možnosti

Před několika lety jsem pobýval s dcerou asi 4 dny v Drážďanech.byl jsem překvapen,jak byli ti Sasíci milí. Koupili mi lístek na tramvaj /za moje/

servírka v restauraci mi vyprávěla co je to Rotbarsch, zjistila,kdy otevírá Zwinger,

všude jen úsměv, vstřícnost a ochota. Úplně jsem zíral.Kdysi v Olomouci, studenti

stomatologie z DDR byli namyšlení a nekomunikativní, většinou pocházeli ze Saska.

Na tom jsme se shodli skoro všichni..

Jinak zajímavé postřehy, karma.Byla by z toho dobrá knížka pro mladé nastupující

do práce, nejen v cizině.

;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Také jsem slyšela, že Sasko-Anhalt je sociálně slabší oblast a dodává to celkovému regionu takový jakoby "obhroublejší" nádech. ale musím říct, že mladé kolegyně, které jsme postupně do kolektivu získali, byly báječné. I primářka. A ve výsledku vlastně i ti ostatní. Jen ten první půlrok trvalo, než jsme si k sobě našli cestu...A knížka-já nad ní kdysi uvažovala, její realizace je složitá, a u blogů je fajn ta okamžitá zpětná vazba. Třeba někdy knížka bude:) Budu ráda, když můj příběh někomu pomůže, sand i takhle, přes blog.

4 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)