Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HM

Uff tak to je síla, ty jejich sestřičky by sakva potřebovaly tu vojnu u nás, aby si vážily toho, co tam mají..Kačko velmi, velmi Vás obdivuji, že jste to tam dala, mně by asi brzy došly nervy

0 0
možnosti
OF

Nordhausen je v Duryňsku. Myslíte,že dále na západ je to lepší ?

Myslím tím sestry.Sestry jsou Němky ?

1 0
možnosti
Foto

Sestry byly Němky. Ale musím říct, že postupem času jsme si k sobě přeci jen našly cestu a některé z nich byly orpavdu skvělé, píšeme si doteď. Stejně tak i lékařky - no, pro nikoho to tenkrát nebylo jednoduché. A v ostatních nemocnicích-je to podobné, jedno, jestli směrem na západ či východ...

1 0
možnosti
DT

:-) Měla jste jednu nevýhodu. Neměla jste naučený Befehlston. :-)R^ S některými lidmi se musí jednat jemně a někteří potřebují tvrdou ruku. A někteří (toho jsem si všimla ve východním Německu) to na vás budou zkoušet pořád. Člověk si to nesmí brát osobně. Přežívají prostě jen ti nejsilnější, evoluce... Pro vaše minulé i součastné já doufám, že jste přežila ve zdraví. Bylo by vás škoda. R^

1 0
možnosti
Foto

Přežila jsem a zocelilo mě to:)

1 0
možnosti
Foto

Mně už to skoro zavání šikanou,já,cholerik už bych práskla dveřmi a nikdo by mě tam neviděl.:-)

1 0
možnosti
Foto

No, dvakrát přátelští ze začátku opravdu nebyli. Ale hrany se obrousily a vzpomínám na to jako na výbornou zkušenost:)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS