Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já se fakt dycky těším na další díl:-)R^

Můžu se zeptat, kde se vidíte po skončení MD? (která, jak čtu některé blogy, jen tak neskončí:-))Byla by škoda úplně z oboru vypadnout.:-)

1 0
možnosti
Foto

:) Já sama úplně nevím, asi tomu nechám volnější průběh a začnu nad tím přemýšlet, až se bude blížit doba, kdy mateřskou skutečně opustím. Mám pár pracovních nabídek(z oboru),tak jsem zvědavá, jak budou za pár let aktuální:)))

1 0
možnosti

Chapu vase tehdejsi problemy, i to, ze to ctenarum musite nalezite pribarvit. Ale mam mezi prately nekolik ceskoslovenskych lekaru, kteri podle nich rychle pochopili, ze od jedine Spofy se museli naucit nazvy leku a hlavne te ucinne latky. Hodne jim v tom pomahal das Rote Buch, pozdeji i na internetu das Gelbe Buch.

Tu cervenou knihu jsem obcas vidaval u ruznych doktoru, kdyz kontrolovali, zda se prasky ktere mi predepisuji snaseji s temi co uz polykam. Format tak A4 a hrbet snad 10 cm siroky.

1 0
možnosti
Foto

Ano, Rote Buch jsme měli na oddělení a nejednou jsem v ní léky hledala. její formát je opravdu úctyhodný. Mě šlo spíš o to, že v té akutní medicíně mě děsil problém, že mi sestry neporozumí,když použiju název,který neznají a obráceně. Znamenalo to tak se u všech léků "nabiflovat" nové názvy. Výživné...

0 0
možnosti

Používají Němci v řeči konjunktiv ? Dnes jsem se setkal s wolle, asi od willen...

čtu Das trocknet and dir, Spiegeledition.....

To vaše povídání se moc dobře čte.R^:-)

1 0
možnosti

Jiste.

Präsens Gegenwart, ich wolle, du wollest, er wolle, wir wollen, ihr wollet, sie wollen; Präteritum Vergangenheit, ich wollte, du wolltest, er wollte, wir wollten, ihr wolltet, sie wollten; Perfekt Vorgegenwart, ich habe gewollt, du habest gewollt, er habe gewollt, wir haben gewollt,

1 0
možnosti
Foto

Jak to dopadlo s tou přednáškou??

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že se to v některém z dalších dílů dozvíme.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)