Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J69a57n46a 29M22a92j85o76v22á

13. 1. 2018 17:40

Vždycky mám až husí kůži, když čtu vaše "dopisy".R^

1 0
možnosti
DT

Také jsem zažila, sice v jiném oboru, ale úplně stejný pocit ... :-)R^ Krásný blog. Těším se na další.

1 0
možnosti
Foto

To je skvělé -a v jakém oboru a kde?

0 0
možnosti
VV

Chapu vas.

Kdyz mi doktor na tom sonu vysvetluje co, kde a proc vidi, a jak by to melo spravne bejt, obdivuju ho. Ja tam vzdy vudim jen mesicni krajinu a ty kratery.

A jazykove bariery, Uz je tomu 20 let co jsem byl v laznich Bad Wiessee. byly tam coby zdravotni sestry dve Rumunky. A stalo se, ze u bazenu pan, rikejme mu Müller nejprv zustal bezvladne lezet na podlaze kdyz uklouzl. Pritomna rumunska zdravotnice vola duchapritomne sluzbu konajici doktorku. ze pan Müller je u bazenu. A slysim to ticho na druhe strane. Kdyz vidim tu bezradnost, vybehnu o patro vys, abych te doktorce vysvetli co se stalo. A pro pristi kontrole se pak od pani doktorky dozvidam jake problemy kvuli tomu jazyku jsou. O par let pozdeji jsem zazil ceskou doktorku v Neuperlach. Az na akcent perfektni nemcina. Ale byla tam take pani doktorka z Moskvy. Ta infuze byla katastrofa. Kdyz uz jsem mel obe ruce modry, pozvala si studenta mediciny vykoavajiciho tam semestr praxe. Bez problemu nasel jeste misto, kam mi mohl tu Kanüle zavest.

1 0
možnosti
Foto

Ano, ta bezradnost je příšerná-pro obě strany. Ale byla jsem docela překvapená, že doktoři z Ruska či Rumunska si s tím jakoby hlavu moc nelámali. Věděli, že jsou na tom blbě, ale vyzařoval z nich na tu hrůzu docela klid...

0 0
možnosti
Foto

Jste dobrá, já bych utekla hned druhej den:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Kdyby nedalo tolik práce se tam dostat, asi bych moc neváhala...

1 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)