Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Prave jsem vas objevila a zakousim vzpominky na moje zacatky v cizine, ktere byly dva: zacinala jsem nejdriv ve francouzstine a pak znovu v anglickem prostredi. Byla to nestastna doba a trochu uz jsem na to neprestavajici usili a pocit menecennosti zapomela.

1 0
možnosti
Foto

Dvakrát a pokaždé v jiném jazyce, klobouk dolůR^

0 0
možnosti

Je zajímavé sledovat váš boj ... R^

1 0
možnosti

Traenen,Entzuendung,Schwellung,

výtok nevím- Ausfluss ?:-( víčko bych řekl anglicky- lid

Už jsem v důchodu, mě už Německo nečeká:-(

1 0
možnosti

po naszymu víko / wieko/ je dekiel.....Deckel ?

...Zadekluj tóm dziure...;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS