Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J64a57r94a 20R18a75n92k

2. 1. 2018 1:13

To mate uzasne stesti, ve Svycarsku a v Kanade - byste musela nejdrive delat zkousky a ty studie si nejmene o rok protahnout, museli tak vsichni nasi lekari i zdravotni sestry a pustit nekoho na pacienty bez znalosti jazyka je dobrodruzstvi, v ktere se mi nechce verit.

0 0
možnosti
Foto

Zkoušky jsou samozřejmě nezbytné i v Německu. Já měla jak Sprachdiplom z gymplu, tak povinný B2 z jazykového kurzu v Německu. Ten byl zaměřený přímo pro lékaře, pořádala ho agentura, která zaměstnání pro lékaře v Německu zprostředkovává. Kurs trval měsíc, a byl velice intenzivní. A podmínky ke splnění byly opravdu přísné, závěrečným testem jsme z patnáctičlenné skupiny prošli jen dva.Zbytek lidí tak nedostalo povolení, které je k získání pracovního místa naprosto nezbytné. Já na tom nebyla tak zle, jak to z dopisů vyznívá. Ale popisuju pocity, které má podle mě hodně lidí, kteří v cizině zažívají. Tu ztrátu sebevědomí, která je s tím spojená. Nejste schopní mluvit tak plynule, jak jste byli doposud zvyklí, vše opsiujete v jednoduchách větách a slovíčka z oboru se musíte postupně učit. Máte dojem, že nikdo nemůže pochopit, co se mu snažíte říct. Ale kdyby to tak opravdu bylo, nejspíš by mě na místo ani nepřijali. Tyhle dopisy by měli být povzbuzením pro každého,kdo si něco takového prožil, nebo zrovna prožívá. Že ty vnitřní pocity nedůvěry v sebe sama jsou naprosto normální.

1 0
možnosti

Každý kdo prožil s němčinou nebo s jiným jazykem něco podobného jako Vy, se při čtení Vašeho článku vrací ve vzpomínkách do minulosti a svých zkušeností.

Jsem rád, že o tom píšete. Není snadné pracovat v cizině na důležitém místě, ale myslím, že to stojí za námahu.

2 0
možnosti
Foto

Souhlasím-bylo to náročné, ale rozhodně mi to víc dalo, než vzalo. Zkušenost k nezaplacení.

0 0
možnosti

Odpoledne jsem vam clanek pchvalil a napsal, ze se tesim na pokracovani. Bohuzel to bez vysvetleni zmizelo nekde ve virtualnu.

1 0
možnosti
Foto

Jéé, to mě mrzí:( Ale moc děkuju, že jste napsal ještě jednou. Přeji hezký večer:)

0 0
možnosti

Klammer, entsperren, erfuellen,Knopf, ziehen /zuziehen/,Katheter

....zbytek nevím

klamerka je po naszymu kolík na prádlo,szalter/Schalter vypínač/, sztekier/Stecher-

zásuvka, uzávěr...? to nevím

Karma R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)