Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Pani Karolova, ne hendikep ale handicap! To aby to pristi pouziti bylo spravne!! Preji prijemny vecer.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za upozornění, přepíši. Hezký den:)

0 0
možnosti
JZ

Frau Doktorin, v Nemecku zadne obvodacky nejsou. Sveho lekare si kazdy pacient voli libovolne sam bez ohledu na bydliste.

2 0
možnosti
VV

Mate pravdu pane Zajicku, vNemecku ma kazdy sveho Hausarzt ci Hausärztin, coz se asi do cestiny da prelozit jako obvodak.

Ovsen vyraz Frau Doktorin opravdu neexistuje.Je to vzdy nesklonne a Frau Doktor.

0 0
možnosti
VV

Hezke a takove uprimne. Kdo neprozil, neuveri. Vzpominam si jak jsem byl zavolan asi po pul roce do osobniho oddeleni a tam mi bylo sdeleno, ze jeste nemam uzavrenu smlouvu na Vermögenswirksame Leistungen. Zmohl jsem se jen na ano, nemam. A doma jsem pak s tou smlouvou a jeste nejakymi papiry k ni louskal se slovnikem, co by to mohlo byt. Ale nedavalo mi to zadny smysl. Nastesti zily ve meste dve sestry, "Sudetacky" odsunute po valce z Brna a ty mi vysvetlily oc jde.

1 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)