Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Je to v akci, kup to!

Tohle celé, co vám teď povím, to se stalo před rokem. To jsem ještě byla některými zkušenostmi netknutá. Super výhodný dovoz z Číny šel tou dobou úplně mimo mě. Ale pak mě líznul. A stálo to za to.

To jsem se takhle jednou navečer, poté, co jsem uspala naše tři malé děti, dostala k počítači. Chystala jsem se pročistit si mailovou schránku, když tu na mě z postranní lišty vyskočila reklama na oblečení. Na obrázku modelka, řeknu vám, celá já. Jen nohy mám samozřejmě štíhlejší, vlasy delší a úsměv zářivější. 

Jak tak na sebe na té fotce koukám, říkám si, že coby žena na mateřské, odříznutá od světa, od možnosti vklidu nakoupit, že ten internetový shopping byl stvořen přímo pro mě. Hračky, plíny a věci pro děti, to už mám zmáknuté, ale hadříky pro mě, pro ženu v teplácích, to byla výzva. Něco hřejivého, pohodlného, na doma i na ven. Zkrátka mi došlo, že tenhle podzimní topík čeká jen na mě.

I když na mě vedle obrázku velkoryse blikalo poštovné zdarma, přihodila jsem do košíku ještě pár kousků, ať toho využiju, vždyť by k nám, na samotu, jel ten chudák pošťák zbytečně s prázdnou.

Strojově formulovaný mail s potvrzením objednávky byl ke mě tak laskavý, že mě upozornil, že doba doručení bývá až 25 pracovních dní, přičemž jednotlivé kusy zboží mohou být doručeny ve více zásilkách. Dodavatel mi tak poskytl jedinečnou příležitost bezezbytku využít svou roli ženy na mateřské, ve které celé dlouhé dny trávím uzavřená za domovními dveřmi, a tedy bezpečně připravená kdykoliv vyzvednout od kurýra jeden  balíček s pěti kousky oblečení třeba v patnácti zásilkách. Nebo i v pětadvaceti, at něpřijde ani den nazmar.

Svou šanci však dodavatel nevyužil. Už po zbaběle krátkých čtrnácti dnech mi pošťák doručil igelitový sáček s japonskými znaky. Nebo vietnamskými? Moc jsem tomu nerozuměla, a to i přesto, že mám za sebou vzdělání základní, středoškolské a dokoce i to z VŠ. Nepochybuji však, že vzhledem k trendu poslední doby se čínská azbuka brzy zahrne do všeobecných základů společenských věd.

Nebyla jsm si jistá, co si s balíčkem počít. Zdráhala jsem se otevřít něco, co mi nejspíš nepatřilo. Vždyť já si objednala zboží od českého dodavatele, že?

Znejistěla mě také velikost balíčku. Pokud by se skutečně jednalo o objednané kusy oblečení, muselo by jít o konfekci pro panenky. Vzápětí mě napadlo, že mi bylo mých pět kusů oblečení zasláno rovněž v cizí velikosti, a tedy že ani má oslnivě modelkovská postava nevyhoví východním XSS-slim standardům. 

Naštěstí se mé obavy nenaplnily. Balíček neobsahoval hadříky pro mě, nýbrž jeden kus XXL hadru na okna. Přesvědčil mě o tom velmi specifický typ materiálu, který se v našich končinách používá výhradně k leštění skel, a také fakt, že část hadru již někdo před zabalením zásilky využil.

Pro zmatení nepřítele přišil výrobce k hadru i rukávy... 

...naštěstí se s tím netrápil moc dlouho, přátelsky taky do stroje nasadil univerzální bílou niť, to abych věděla, kde párat, kdyby se to náhodou během manipulace neodpáralo samo.

I když jsme byla přesvědčená, že se pletu, neodolala jsem a hadr si na sebe oblékla. Podvědomí se mi snažilo naznačit, že hadr není velkorysým darem tajného přítele z Východu, nýbrž novým trendy kouskem mého šatníku, tedy dámským dlouhým podzimním topem v barvě čerstvě namíchaného kapučína.

Hadru se nedá upřít mimořádná vlastnost, a to ta, že dokáže schovat jak vaše nedostatky, tak vaše přednosti. Lichotivě tak vyhoví každému typu postavy, což je výhodné v momentě, kdybyste snad chtěli vyjít na veřejnost. 

Zachvátilo mě vzrušení (vlastně zděšení) z očekávání dalších kusů mého nového šatníku. Bohužel, k mému velkému zklamání, dorazilo zboží již spíše v průměrné kvalitě. Téměř jsem se obávala, že má chystaná reklamace nebude vyslyšena: 

Leč, minimálně ve vyřízení reklamace se firma pochlapila. Já vrátila zboží a oni peníze. Nicméně, inzerují dále, akce je akce. Ceny maj vyšší, kolečka s akcema výraznější. A pro jistotu ještě zářivý nápis "novinka", to má vždycky úspěch. No nekupte to!

Pro zájemce přikládám snímek, pořízený mobilem před rokem, a pod snímkem aktuální printscreen ze stránek stejné firmy:

Jak jsem psala v úvodu. Stalo se před rokem a já byla tehdy v mnoha směrech netknutá. Teď už jsem tknutá. A protože se blíží čas Vánoc, tedy doba, kdy vzrůstá potřeba něco nakoupit a nakoupit toho hodně, tak jsem si na tohle svoje nakupování vzpomněla a rozhodla jsm se o tyhle bezva zážitky podělit. Máte radost? Tak kdybyste taky dobře nakoupili, koukejte se s náma podělit!

 

Autor: Kateřina Karolová | pondělí 25.11.2019 19:10 | karma článku: 43,91 | přečteno: 16354x
  • Další články autora

Kateřina Karolová

Wellness pobyt v hotelu? Ne. Děsivá exkurze do jiného století.

Přála jsem si odpočinek na pár dní, dámský relax s mou sestrou. Vytouženou pauzu od pracovní a rodičovské role. Wellness, masáž a dobré jídlo. A tak jsem zapátrala, načež mi do oka padnul hotel s názvem Harmonie.

27.10.2023 v 8:00 | Karma: 45,08 | Přečteno: 16121x | Diskuse| Společnost

Kateřina Karolová

Láká vás studium medicíny? Zvažte to! – část desátá (Pohotová pohodová pohotovost)

Milí budoucí lékaři, naděje naše. Chtěla bych vás seznámit se zákulisím pohotovosti. Jestli se nemůžete dočkat lékařské profese, bylo by fér vědět, čemu se chystáte upsat duši.

3.10.2021 v 21:51 | Karma: 42,54 | Přečteno: 8608x | Diskuse| Společnost

Kateřina Karolová

Taky jste si přála malou princeznu a lítaj vám doma Páni kluci?

Nedávno jsem potkala holčičku jak z katalogu. Zapletené culíky, nehtíky na růžovo, opodál její těhotná maminka. Ptám se: „Co to bude?“ Prý zase holka, že si to tak s manželem naplánovali. To já taky. A mám tři kluky.

22.9.2021 v 7:30 | Karma: 40,60 | Přečteno: 3933x | Diskuse| Společnost

Kateřina Karolová

Rodinná idyla za dob pandemie? S mými dětmi - leda ve snu.

Tak se prý blíží čtvrtá vlna. Vypadá to,že zavřou školy, školky, všechno. Teda až po volbách, jasný. Budem opět všichni pospolu.Při vzpomínce na letošní jaro hledám číslo do Bohnic. Ani Chocholouškovi bych mé tři školkáče nepřála.

9.9.2021 v 13:39 | Karma: 42,71 | Přečteno: 6869x | Diskuse| Společnost

Kateřina Karolová

Cestování s Českými dráhami? Únikovka pro otrlé!

Tak jsem si z Moravy vyjela do Prahy. S partou holek, navštívit kamarádku, jen tak na otočku, oslavit její narozeniny. Ráno tam, večer zpátky. Chtěly jsme se vyhnout D1, takže vlakem. Zážitek, který mi vydrží až do důchodu.

18.7.2021 v 22:54 | Karma: 47,33 | Přečteno: 20927x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rozepře o důchodové reformě i ústavní žaloby. Promluví stínová vláda hnutí ANO

25. dubna 2024  10:15

V atriu Poslanecké sněmovny proběhne tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci zřejmě...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  10:15

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Družku bil, přeřezal jí šlachy. Soud muži za dlouhodobé týrání potvrdil devět let

25. dubna 2024  8:49,  aktualizováno  10:13

Olomoucký vrchní soud zamítl odvolání Tomáše Heráka ze Šumperska, kterému krajský soud za...

SOCDEM žene Paroubkovu suverenitu k soudu. Žádá její vyřazení z voleb

25. dubna 2024  10:13

Sociální demokracie (SOCDEM) tvrdí, že koalice ČSSD, kterou ministerstvo vnitra zaregistrovalo pro...

  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 13080x
Lékařka a spisovatelka. Pracovala jako pediatrička v Baťově nemocnici ve Zlíně a následně na klinice v Německu. Nyní pečuje o malé pacienty v dětské léčebně v Luhačovicích. Spolupracuje s firmou HiPP, pro kterou píše články a brožury. V podcastech „Baby talk“ sdílí své zkušenosti s posluchači coby pediatrička a maminka v jednom. Narodila se jako jednovaječné dvojče a vdala se za muže, který má taktéž svou identickou kopii. Během tří let se jim postupně narodili tři synové. V roce 2018 byla čtenáři ONA Dnes zvolena Ženou roku. Dříve psala blogy, za které obdržela i několik ocenění, série nazvaná Já, doktorin vyšla knižně. Nyní se věnuje psaní beletrie, a to románů s thrillerovým nádechem (Zítřek ti nikdo neslíbil, Odbočka v lesích, Jiné místo)